Svar

Har lige fået hd kanaler og kan ikke længere optage

Vi har lige fået hd kanaler, men kan nu ikke længere optage en kanal mens vi ser en anden. Kan det være rigtigt eller er der nogen der kender problemet og ved hvad man kan gøre ved det?
icon

Bedste svar af LarsBrink-2860 18 marts 2014, 15:23

Hver TV-kanal du benytter tager noget af din båndbredde (hastighed). Når du har fået adgang til HD kanaler kan det være at du nu har 1 HD og 1 SD kanal på din TV boks og dermed kun kan se/optage 2 SD kanaler, eller se/optage 1 HD og 1 SD kanal. Mener du kan se det et eller andet sted i menuen.

Du kan snakke med TDC omkring antallet af kanaler (mener jeg) hvis din linje kan trække det kan det være de kan tildele dig 2 HD kanaler til TV-boksen.

Se original

3 Kommentarer

Hver TV-kanal du benytter tager noget af din båndbredde (hastighed). Når du har fået adgang til HD kanaler kan det være at du nu har 1 HD og 1 SD kanal på din TV boks og dermed kun kan se/optage 2 SD kanaler, eller se/optage 1 HD og 1 SD kanal. Mener du kan se det et eller andet sted i menuen.

Du kan snakke med TDC omkring antallet af kanaler (mener jeg) hvis din linje kan trække det kan det være de kan tildele dig 2 HD kanaler til TV-boksen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Banjomichael skrev:
Vi har lige fået hd kanaler, men kan nu ikke længere optage en kanal mens vi ser en anden. Kan det være rigtigt eller er der nogen der kender problemet og ved hvad man kan gøre ved det?

På TDC.dk står dette:

Har du tilkøbt Multiroom, og kan din linje ikke trække den ekstra kapacitet, som HD Kanaler kræver, vil du ikke længere have mulighed for at se forskellige programmer på forskellige tv samtidigt, men du kan stadig optage det program, du ser.

I denne forbindelse må multiroom kunne opfattes som det samme som plus-abonnement.

Har nu henvendt mig til TDC som berigtiger at det ikke kan lade sig gøre at se en kanal og optage en anden kanal pga af "for lidt bredbånd". Og det er ikke muligt i vores område at opgradere til mere bredbånd - så goodbye HD og tilbage til det gamle system, så vi kan se og optage. Tak for svaret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)