Hakker

Nu har jeg haft TDC HomeTrio I ca. 1½ måned og det er det værste jeg nogensinde haft. Det skal genstartes hver 3. time og desuden er visningen fyldt med pixel fejl og pauser. 

Jeg har prøvet at klage over det. Men fik bare en snak med en ubehøvlet fjols. Så nu ligger der nok en klage hos forbrugerombudsnævnet på Fredag.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ClausJørgensen

Tak for din henvendelse her på forum.

Det er trælst at læse, at du ikke er blevet behandlet ordentligt af min kollega, det beklager jeg. Vi lever af tilfredse kunder, så vi ønsker bestemt at behandle alle kunder ordentligt.

Hvis du er interesseret, kan jeg undersøge hvilken kollega du har talt med?

Angående at det "hakker" når du ser TV. Det skal det bestemt ikke. Vi skal have fundet en løsning, så dit TV fungerer. Uden genstart, pixelering og pauser.

Vil du i første omgang sende mig oplysninger om, hvilket nummer dit Home Trio har?

Endelig ikke her offentlig, men via dette link: Send PM til Patrick her på forum 

Sammen med et kontakt nummer, så vi kan ringe til dig, hvis det bliver nødvendigt?

Jeg vil så få set på, om der er noget galt med din linje, eller om der er en fejl et sted. Når jeg ved mere, vender jeg tilbage her i tråden og fortæller om det videre forløb. Og når det hele virker, kan vi tage stilling til en eventuel kreditering i den periode, det ikke her virket.

Jeg håber vi kan nå at løse problemet, sådan at du slipper for at bruge tid på en klage. 

Hilsen

Er det sådan man skal gøre for at få pengene refunderet for de måneder hvor lortet ikke virkede?

Patrick lovede ellers han ville kigge nærmere på det.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article5084692.ece

Jeg gør det samme hvis jeg ikke refunderet det jeg har til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)