Svar

Gratis adgang til film og serier??

Måske et spørgsmål, der har været stillet et hav af gange allerede...
Jeg kan på hjemmesiden læse, at nye abonnementer tegnet efter 9/2 2015 har gratis adgang til bl.a. Film og serier.
Jeg bestilte Hometrio (lille pakke) i starten af februar (4./5.) 2015, men når jeg forsøger at gå ind i funktionen på mit tv, siger den, at jeg skal have plusabonnement?? Bliver ældre abonnementer ikke opgraderet - og hvis ikke automatisk, hvad skal jeg så gøre for at få samme adgang som nye kunder?

icon

Bedste svar af Andreas_O 2 februar 2016, 13:17

Det er helt korrekt, at du kan få adgang til film og serier. Ældre abonnementer bliver ikke opdateret automatisk. 

Du kan derfor kontakte TDC-kundeservice, som kan hjælpe dig med at få opdateret dit abonnement. Du kan se HER, hvordan du fanger dem Glad humørikon

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Det er helt korrekt, at du kan få adgang til film og serier. Ældre abonnementer bliver ikke opdateret automatisk. 

Du kan derfor kontakte TDC-kundeservice, som kan hjælpe dig med at få opdateret dit abonnement. Du kan se HER, hvordan du fanger dem Glad humørikon

Tak for svar... Har taget kontakt til kundeservice, så nu er 'problemet' løst

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P