Svar

Genstarts-bug

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har en bug i min tv-boks. Hvis jeg på fjernbetjeningen trykker "ned", (så NU-menuen popper op), og derefter trykker "venstre", så genstarter boksen... Dette sker også, hvis der trykkes " venstre" fra næste program-menuen, (ned - højre - venstre).
Har forsøgt at genstarte boksen manuelt og har også opdateret den et par gange, men problemet er der stadig. Er det en generel bug, eller bare en fejl på min?

Mvh
Rune,-
icon

Bedste svar af Stefan 24 november 2017, 12:38

RunTho skrev:

Hej Kasper.

Det er en Cisco ISB2231.
Tror dog ikke, at det er et hardware problem, bemærkede første gang problemet efter den store brugerflade opdatering, (som efter min mening stadig har en del fejl og mangler, men det er en anden historie), så jeg mistænker, at det nok er softwaren der driller?

Hej RunTho

Det er en fejl, vores udviklere er igang med at rette.

Vi forventer, der kommer en opdatering i starten af det nye år, som retter det. :)

Stefan, Yousee Forum Team

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej RunTho

Jeg kan se at du mangler svar her, så lad os prøve at få lidt gang i tråden :)

Hvad er det for en tv-boks som du har stående derude?
Hej Kasper.

Det er en Cisco ISB2231.
Tror dog ikke, at det er et hardware problem, bemærkede første gang problemet efter den store brugerflade opdatering, (som efter min mening stadig har en del fejl og mangler, men det er en anden historie), så jeg mistænker, at det nok er softwaren der driller?
Omdømme 4
Badge +6
RunTho skrev:

Hej Kasper.

Det er en Cisco ISB2231.

Hej RunTho

Det er en fejl, vores udviklere er igang med at rette.

Vi forventer, der kommer en opdatering i starten af det nye år, som retter det. :)

Stefan, Yousee Forum Team
Omdømme 1
Badge
Hej

Har samme fejl. Og det er pisse irriterende.
Typisk Yousee at ødelægge noget ved hver opdatering, og så bruge måneder/år om at fikse det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)