forælderkontrol

• Deltager
  • 0 kommentarer
hvordan fjerner jeg forælderkontrolen helt fra mit tv

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej vest2

Kategorien "Erotik" er låst som standard. Det vil f.eks. sige, at man bliver bedt om pinkode hvis man vil se indhold af kategorien "Erotik" under VoD/Filmleje.

Derudover kan du selv sætte og fjerne forældrekontrollen på de enkelte kanaler i menuen "Forældrekontrol". Forældrekontrol virker som valg af kanal, men ikke som valg af indhold, idet mange kanaludbydere ikke opmærker de enkelte udsendelser med indholdskategori.

Mvh. Gitte

Hej Gitte

Skal det forståes at konklusionen er, at man skal lade være med at angive en pinkode, når man går ind under forældrekontrol: For der er efterfølgende ikke nogen mulighed for at slå det fra igen hvis man har været så dum at gå ind og se hvad det lige gik ud på?

Ville være fint hvis man kunne slå det til og fra generelt!

Også selv om der er angivet en pindkode.

/Maverik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej vest2.

hvis du følger dette link,burde det være til at have med at gører!Blinkende humørikon

Brug af [b]Forældrekontrol[/b]
Men at de slår alle kanaler fra, fjerne bare ikke låsen på indhold (erotik og over)

Så det er stadigt ikke endegyldigt slået fra0, som jeg kan se det.

Så du er stdsigt i en situation at har du først angivet en pinkode, så sider du i saksen, som jeg lige kan se det.

/Maverik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Erotisk indhold på VoD (Film) er altid låst. Denne spærring af kan man ikke slå fra.
Den kode der skal bruges er fra standard 0000 - man kan så ændre koden efter eget ønske.

Det er altså samme betjening af boksen - uanset om man ændrer standardkoden eller ej.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)