Flytning af TDC Hometrio

Hej

Jeg skal have flyttet mit hometrio fra en adresse til en anden, i samme ejendom.

Der er i forvejen TDC stik i den nye lejlighed.

Hvorfor SKAL der en tekniker ud og kigge/installere, når det "bare" er et spørgsmål om, at jeg sætter stikket i væggen, ganske som jeg gjorde i den forrige lejlighed, hvor der også var TDC stik.

Ved den forrige flytning fik jeg også af vide at der SKULLE en tekniker til at installere osv, men det endte med at de sagde de bare kunne lave flytningen centralt, og jeg bare skulle sætte stikket i væggen.

Hvad har ændret sig?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

det lyder ikke helt logisk,men kan henvise til dette link.

http://privat.tdc.dk/flytning/

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Ørestad.

Du siger godt nok du har et stik i den lejlighed hvor du flytter hen. Men det stik har jo også en anden ende... Nemlig i centralen.

Teknikkeren skal i centralen og være sikker på at der er forbindelse, og at det er det rigtige der er forbundet til netop dit stik i centralen. Da der jo nok ikke bor nogen i lejligheden da du flytter ind, så er stikket nok afbrudt, så der ikke er nogen der bruger den "gamle" forbindelse. Ligesom dit nuværende stik skal afbrydes, så den person der efterfølger dig i din gamle lejlighed, ikke bare kan sætte et stik i vægen og bruge den forbindlese du havde. Desuden er der forskel på centraler, også om der fysisk skal flyttes ledninger/stik.

Så det er skam rigtig nok at der skal tekniker ud. Du vil vel også gerne være sikker på at det er der rigtige han har forbundet til dit stik, og at det f.eks. er den rigtige hastighed? 

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)