Flere HD kanaler? v.2

• Deltager
  • 7 kommentarer
Tjaah, bare for lige at røre lidt i gryden, gider ikke lige oprette en ny tråd..

Hvordan ser det snart ud med udviklingen. Er der flere HD kanaler på vej... Der mangler sgu en del efterhånden. Lugter lidt af at TDC bare vil slippe for at betale ekstra for HD strømme hos TV kanalerne.

Er sgu ærgeligt at man er tvangsindlagt til at køre TDC Hometrio Fiber på min adresse. Hvis jeg havde valget selv, og kunne vælge Yousee via fiber, havde jeg med glæde betalt de 5000,- for grave-arbejdet, men som det er nu, er jeg tvunget til at køre TDC Hometrio Fiber, som er præcist ligeså ringe som TDC Hometrio på old school kobber... ØØØØØV tdc...

Noget andet der kan undre er, at TDC med kobberforbindelser tilsyneladende dårligt kan levere samme hastighed som en luftbåren 4G forbindelse på en mobiltelefon.. Det undrer mig sgu lidt at "luft" kan overhale kobber.. Igen lugter det lidt af at man sparer på udvilkingen af infrastrukturen..

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Best74

Jeg vil starte med at udtrykke min fornøjelse med at se, du nu har været kunde hos TDC i ca. et år. Du startede selv den tråd, som du så bumbede her ca. et år efter og i den tråd, skriver du at du er ny kunde Glad humørikon

Nu skriver jeg "bumbede". Det er sådan et mærkeligt begreb. Jeg skriver kort om det her, men der står meget mere om det i vores blog /t5/Forum-bloggen/Etiquette-på-TDC-Forum/ba-p/126295 

Bumbning er når man åbner en gammel tråd og derved trækker et emne op i historien. Det rigtige at gøre, er det du selv nævner, nemlig at starte en ny tråd. Det sidste har jeg gjort for dig nu. Men bemærk at vi ikke ønsker bumbning her på forum Blinkende humørikon

Når man så starter en ny tråd, er det fuld ud i orden at linke til den gamle, så det vil jeg gøre. Dette handler om overblik, ikke at jeg ønsker vi skal feje noget ind under gulvtæppet. Tværtimod, hvis man fejer det derind, risikerer man det begynder at lugte  Meget glad humørikon

/t5/Tv/Flere-HD-kanaler/m-p/97064

Dine "formodninger" om at TDC ikke vil betale for ny udvikling og at TDC ønsker at spare på samme, må stå for din egen regning, det vil jeg ikke kommentere.

Vil blot lige sige, at jeg er grøn af misundelse over du kan få fiber. Jeg har selv kobber og bor langt ude på landet, så for mig ville fiber være PRAGTFULDT Blinkende humørikon

Så vidt jeg kan se, stiller du et spørgsmål, omkring udviklingen af HD kanaler som TDC udbyder. Er det korrekt forstået? 

Jeg vil gerne undersøge det, men vil lige være sikker på, jeg har rigtigt fat i tingene

Jeg ser frem til at høre fra dig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P