Flere HD kanaler?

Vis første besked

32 Kommentarer

TV3 Sport 2 i HD bliver særdeles relevant når der kommer Premier League på kanalen her fra august. Der sendes jo kampe på denne kanal som ikke vises på 6'eren.

ja, jeg vil også gerne vide den nemmeste måde at få mulighed for at se Premier league fodbold i sæsonen 13 / 14. Kan forstå at viasat / tv3 har fået rettighederne. 6- eren viser kun om lørdagen og tit og ofte er de "gode" kampe om søndagen. Hvad gør man her - skifter man udbyder eller kan tdc løse problemet og til hvilken pris - jeg har tdc home trio...

mvh

Omdømme 4
Badge +1
TV3 Sport 2 er fra i dag at finde i Viasat-pakken.

ok tak for info droid

men efter 6 mdr koster det mig 300 kr. ekstra i måneden - så bliver det det 825 kr eller sådan ca. i måneden - så kan jeg så vidt jeg kan regne mig frem gøre det billigere ved at skifte til viasat og betale 400 i måneden også beholde internet hos tdc til 264... også får jeg endda en håndfuld hd kanaler som jeg ikke har nu med i prisen...

Hvad siger TDC til det? jeg ved godt jeg mister 6-eren, men det er også det eneste, og den brugte jeg primært kun til Premier league alligevel også får jeg endda viaplay med så jeg kan se PL på telefon og bærbar når jeg ikke er hjemme.

Håber at TDC har et godt svar...

mvh

Omdømme 2
Hej Patrick,

nu er der så igen gået flere måneder - er der ikke snart noget nyt vedr. nye HD kanaler eller andre tiltag i HomeTrio produktet fra TDC ?

Hilsen

Flemming
Omdømme 4
Hej FlemmingD

Jeg har fundet et par links, bl.a fra nyhedsbrevet. 

Vil du tjekke, om det kan være information nok?

Hvis ikke, så skriver jeg ind til de ansvarlige og får svar til jer/dig Glad humørikon

Her fra seneste nyhedsbrev:
http://tdc.dk/nu/publish.php?id=33976 

Og her fra siden om HD kanaler....

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tlv_hdtv 

Hvis ovenstående ikke opklarer, så undersøger jeg yderligere. Kan se, at jeg har sendt mail til den ansvarlige een gang. Så det gør jeg blot igen.

Tak for tålmodighed

Hilsen

TV3 Sport 2 HD burde TDC da kunne levere snart?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)