Fjernbetjening æder batterier...

Heej.

Ville høre om der er andre som står med samme problem..

Efter min fjernbetjening slukke ha skiftet batterier første gang har den virkelig ÆDT dem..

Det første par duede i ca 14.dage et sæt tilsendt fra TDC virkede i 3 uger, og det nyeste par har virket i 7 dage og de 3 af dem har jeg ikke været hjemme..

Er det fjernbetjeningen der er istykker ?

5 Kommentarer

Jeg har oplevet lidt af det samme. Jeg kunne dog tjekke batterierne og kunne se at der var fuld power på. Jeg tog så batterierne ud af fjernbetjeningen og satte dem i igen, og det virkede.

Har dog også flere gange oplevet at ikke engang dette hjælper og da jeg har 3 fjernbetjeninger, kunne jeg tjekke med dem alle, og ingen kunne gøre noget ved boksen. Efter en genstart af boksen, kunne alle 3 fjernbetjeninger køre igen. Jeg oplever det mest på de ekstra bokse jeg har, og ikke på hovedboksen med harddisk.

Kim

Hejsa

Jeg oplever ikke problemer med min fjernbetjening. Faktisk har jeg kun skiftet batterier een gang i løbet af 1 år og 3 måneder. Måske bruger jeg ikke fjernbetjeningen nok :-)

Men iøvrigt er det en rigtig dårlig fjernbetjening - de burde TDC kunne gøre meget bedre. Og når der så kommer en ny model af fjernbetjeningen, så skal den helst bruge AAA eller AA batterier!

Hej LarsA

For at TDC bedre kan få øje på dit gode forslag, syntes jeg du skal oprette en tråd her:

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/bd-p/forslag

(Ærgerligt vis ideen ikke bliver set.)

Tak for info - jeg har netop oprettet et indlæg under Forslag & Ideer. Så må vi se om det hjælper...

Helt enig Lars. Mine fjernbetjeninger æder batterier lige så hurtigt, som jeg kan købe dem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)