Fibernet sammen med HomeTrio

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har den minimale udgave af Home TRIO, dvs.DRs programmer og TV2 - og jeg har ikke brug for mere. 

Jeg får nu indlagt Fibernet og det forekommer, at jeg så selv med den billigste løsning, som minimum skal have en række TV programmer som jeg ikke vil se og derfor ikke har brug for. 

Jeg er heller ikke interesseret i TDC play, men skal tilsyneladende også som minimum have dette.

Alt jeg behøver er egentlig hurtig internet og nogle få TV programmer. 

Hvorfor tilbydes der ikke en simpel pakke.

Er der noget i TDC jeg kan kontakte?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

En chef fra TDC (jeg husker desv. ikke navnet...) blev interwiewet en af dagene i denne uge. Han stod i fuld alvor, og sagde at frit valg ikke blev mere frit end det var, fordi man ønskede at holde liv i de kommercielle TV-stationer.... Den lader vi lige stå lidt.....

Alternativt kan du overveje at skifte til en konkurrent der gør det muligt at tage kanalerne via DTT-nettet. Her vil jeg så også sige at selvom priserne umiddelbart ser lave ud, så er de første kanaler uforholdsmæssigt dyre.

Den tredie mulighed er at tage DR mm. på "Free to air" DTT, og så købe adgang til TV2 via TV2Play.

Vh

peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)