Svar

Farvel til Lifestyle?

Omdømme 1
  • YouSee ansat
  • 51 kommentarer
Jeg har netop fået en mail med orientering om, at ud over prisen for min tv/bredbånd/mobil-pakke stiger fra 1. januar, så forsvinder BBC Lifestyle fra mellempakken den 29. oktober. Det er jeg da ærligt talt lidt træt af, da det er en af de kanaler, jeg ser rigtig meget! Trist humørikon

Hvad er årsagen til, at Lifestyle forsvinder fra pakken? Jeg synes bestemt ikke, BBC har varslet, at kanalen lukker.
Vil Lifestyle blive erstattet med en anden kanal, og bliver der evt. mulighed for fremover at købe den som tilvalg?

M.v.h.
Annelise

icon

Bedste svar af Andreas_O 22 oktober 2015, 12:24

6. Januar 2016 udgår kanalen permanent hos alle udbydere. TDC har valgt at lade den udgå pr. 29. oktober 2015 for at samle alle kanalændringerne på en gang. 

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 1
TDC skulle skamme sig, jeg er også en af dem der ser BBC Lifestyle ret meget, Kære TDC behold 

BBC Lifestyle og smid heller nogle af Discovery kanalerne ud, Discovery  er blevet meget dårlig og mere poppet nu end det har været, BBC Lifestyle giver da trods alt noget for pengene, jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan TDC udvælger hvilke kanaler der skal væk og hvilke der skal blive, for I har da ikke jeres kunder med i dette, er der en af jeres ansatte der enrådigt sidder og bestemmer hvem der skal blive og hvem der skal hjem. med den pris vi efterhånden betaler for jeres produkter, føler man mere at I, undskyld udtrykket pisser på jeres kunder, end i gider rette ind efter hvad kunderne endelige ønsker.

Det bliver godt den dag hvor I bliver tvunget til at lade jeres kunder selv bestemme hvilke kanaler man ønsker som kunde i sin tv-pakke, og ikke den sure gamle der udvælger de kanaler som vedkommende, vil have kunderne skal se  

Gal humørikon   Gal humørikon   Gal humørikon

Omdømme 2
BBC lukker flere nordiske tv-kanaler

Der bliver færre BBC-kanaler at vælge imellem for skandinaviske tv-seere til januar. BBC Nordic har annonceret, at den skandinaviske udgave af BBC HD bliver lukket den 5. januar 2016, og dagen efter lukkes også den nordiske udgave af BBC Lifestyle.
http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=54473

Mvh. Gitte

Omdømme 1
Kære begge to Glad humørikon

BBC Lifestyle lukker og slukker. Vi kan derfor ikke beholde den i vores sortiment Trist humørikon

Hvad angår prisstigningen, så kan I læse mere om det i vedhæftet link:

http://kundeservice.tdc.dk/nyheder/prisstigning?csref=_tdc_dk_prisstigning

Omdømme 1
Okay, der er jo ikke så meget at stille op m.h.t. at BBC Nordic vælger at lukke kanalen.
Men kunne vi så ikke få lov at beholde den indtil den reelt lukker i januar?

M.v.h.
Annelise
Omdømme 1
6. Januar 2016 udgår kanalen permanent hos alle udbydere. TDC har valgt at lade den udgå pr. 29. oktober 2015 for at samle alle kanalændringerne på en gang. 

Omdømme 1
Øv... Trist humørikon
Den kanal vil blive meget savnet her!

Simpelthen noget svineri, at lukke for den kanal. 

Skal lige beklage mit ordvalg, for jeg kom til at tænke på, at her på pletten blev BBC lifestyle, ændret til BBC Britt. Er det samme kanal, så?

Omdømme 1
Nej, BBC Brit er en anden kanal, der lægger mere vægt på underholdning - de sender fx Top Gear, Live at the Apollo, div. quizprogrammer m.v.

Brit svarer til den kanal, der hed Entertainment før i tiden.

BBC Lifestyle sender primært forskellige livsstilsprogrammer om madlavning, boligindretning o.s.v., og det er altså den, BBC Nordic har valgt at lukke til januar.

Ja, fandt ud af at jeg tog fejl af de 2 kanaler Glad humørikon. Men stadig fjollet,

Anneca skrev:
Nej, BBC Brit er en anden kanal, der lægger mere vægt på underholdning - de sender fx Top Gear, Live at the Apollo, div. quizprogrammer m.v.

Brit svarer til den kanal, der hed Entertainment før i tiden.

BBC Lifestyle sender primært forskellige livsstilsprogrammer om madlavning, boligindretning o.s.v., og det er altså den, BBC Nordic har valgt at lukke til januar.

Ja, fandt ud af at jeg tog fejl af de 2 kanaler Glad humørikon. Men stadig fjollet, at lukke en god kanal ned.

Omdømme 1
Et lille tillægsspørgsmål til TDC:
er der planer om at føje en ny kanal til pakken i stedet for den udgåede Lifestyle, således at vi bevarer samme kanalantal (det er vel ikke for meget forlangt, når prisen også stiger... Blinkende humørikon)?
Evt. hvis der findes en kanal med lignende indhold, d.v.s. livsstilsprogrammer og lignende?

M.v.h.
Annelise

Øv, produktet bliver ringere og ringere !
Omdømme 2
Ja, det bliver ringere og ringere - skam ikke en ny ting .. TDC lukker blot kanalerne, som DE vil. De har da ikke tænkt sig at lytte til, hvad kunderne har af forslag.

At TDC så ydermere vil have, at kunderne skal betale mere for at få fjernet 4 alm. og 1 HD-kanal, og kun få 2 alm. tilbage (men ingen HD ?? ), og så samtidig kræver flere penge i abonnement, så spørger man: Er verden af lave ???

Se - det er TDC, som skal vågne op, og prøve at lytte til Deres kunder, i stedet for at fylde folk med Disney-kanaler og golf-kanaler, men stjæle/fjerne det, som seerne ser hver dag.

At finde på at give seerne, hvad de spørger efter - det er noget man kan vente i årevis på at se, for det er ikke sket endnu.

Så synderen i dette er - IGEN - TDC ..  Endnu en Ommer >(

Ja, det bliver dårligere og dårligere. Ser man på indholdet af pakker, er det efterhånden mest børnekanaler og tyske kanaler - kanaler som jeg personligt er træt af at skulle betale for for at få nogle få andre kanaler, alt mens de kanaler, man gider se forsvinder. Denne gang er det Lifestyle - sidst var det TV2 Zulu.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)