Er TDC support nedlagt?

Det er godt nok utroligt. Pludselig begynder min gamle Kiss modtager at fejle periodisk. Nå, men så ringer man jo lige til supporten. Men efter at prøvet 6 gange i løbet af dagen var svaret hvergang, du er nummer 25 i køen, med 15 til 20 minutters ventetid. Da jeg også har andet at lave, måtte jeg så ty til at sende dem en mail med beskrivelse af fejlen. Der kom hurtig en svar mail med svar om at min mail ville blive behandlet inden for 8-10 dage!!! Hvad er det for en kundebehandling? Se at få strammet op, i får penge for hver måned at sørge for at det udstyr i stiller til rådighed også fungerer. Eller havde TDC virkelig tænkt sig at bare lade kunderne sidde med en defekt ting og vente på at det passer TDC at passe deres forpligtigelser? Nå, men i stedet for at bruge min tid på at vente i telefon, brugte jeg tiden til at kigge omkring alternativer til TDC, så nu bliver det spændende. 

1 Kommentar

Ha ha.... Ja jeg har også opgivet ..... har hele dagen prøvet men får blot oplyst at "Vi kan desværre ikke besvare dit opkald.... Prøv igen senere..." FLOT !!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)