Enkelte kanaler har utrolig lav Signalkvalitet og pixelerer

• jkc
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.
Vi har 3 tv'er i husstanden, og samtlige tv'er har problemer med bl.a. TV3 Sport HD, Nat Geo Wild HD, Discovery Channel HD og flere andre.
Signalstyrken på disse kanaler er helt i top, men signalkvaliteten ligger omkring 10% og der er derfor kun billeder og lyd i hak og pixels.
Det er selvfølgelig de digitale kanaler jeg snakker om her, men problemet er der også hvis jeg finder kanalerne analogt, bare ikke lige så slemt.
Vi har købt nye kabler som er afskærmede, men problemet er der stadig. Der går et antennekabel oppe på loftet som bliver splittet og går ned til de 3 fjernsyn. Alle kabler efter fordeleren er skærmet, men det er ikke til at se/komme til at følge den indgående ledning. Hvis den er problemet, kan det jo være ligegyldigt hvad vi har gjort efter den...
Så kan det være et gammelt/dårligt kabel fra vejen og ind til huset eller kan der være andet vi gør forkert? Evt. En forstærker?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jkc

Det lyder meget irriterende, hvis du oplever problemer med kvaliteten på bestemte tv-kanaler.

Ud fra din beskrivelse lyder det ikke til, at du har TDC TV, da du bruger antennekabel og kan finde analoge kanaler. Det lyder mere som YouSee, så jeg vil anbefale, at du retter din henvendelse til YouSee, som kan hjælpe dig med at kigge på sagen Glad humørikon

/Ajla

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P