Ekstrakanaler

Hej,

Jeg vil gerne tilføje 3+ til min hometrio pakke.

Der står ved oversigten over ekstrakanaler at man kan tilføje kanaler på selvbetjening men nu har jeg kigget alle steder på min selvbetjening side og kan ikke se nogle indgange til at tilføje ekstrakanaler.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man gør?

På forhånd tak!

2 Kommentarer

TDC har da godt nok den ringeste kundeservice. Der står på deres side at man kan ringe i weekenden mellem 10.00-16.00. Når man gør det får man en lang smøre om deres produkter hvorefter man får at vide at man kun kan få betjening i hverdagene. Så skriv dog det så jeg ikke skal bruge tid og penge på at ringe!!!

Der står på hjemmesiden at man kan købe ekstrakanaler via selvbetjening. Det kan man så ikke i min selvbetjening og det er umuligt at få et svar på hvorfor med mindre man ringer i arbejdstiden og iøvrigt lige har en time til at vente på en ledig medarbejder. Det koster så lige en timeløn oveni hvis man er selvstændig.

Det ville klæde TDC hvis de i det mindste havde en repræsentant på dette forum der kunne svare på de mest basale spørgsmål som f.eks det jeg har stillet ovenfor. Jeg vil gerne tilkøbe et produkt eller evt. opgradere mit abonnement men det kan ikke lade sig gøre med mindre jeg venter til mandag og sætter en time af til at gøre det. Så mister man lidt lysten og det kan ikke være en særlig god forretning.

Tag jer lige sammen og få noget support til de mange kunder der har købt jeres produkt!

Det kræver en TDC TV variant at tilkøbe ekstra kanaler. Det er ikke muligt på Hometrio. Det er årsagen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)