Ekstern harddiskoptager

Hej!
Jeg overvejer at skifte til TDC TV, men vil lige høre, om man kan koble sin harddiskoptager til, så man kan optage programmer. Og hvis det kan lade sig gøre, kan man så også optage et andet program end det man ser. Er for nuværende tilsluttet et fællesantenneanlæg, hvor disse muligheder findes.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej plammer.

Det kan IKKE lade sig gøre at koble andet (sit eget ) udstyr til Digitalboksen.

Der er optagefunktion-,og harddisk i boksen,som kan bruges ,alt efter hvilket abonnement du vælger.

Hilsen Trumle

Hej Trumle!
Jeg har haft besøg af en af jeres hjemmekonsulenter, og han fortalte at det sagtens kunne lade sig gøre, men kom efterfølgende i tvivl, da TDC TV er internetbaseret, og der ikke forefindes tilslutning til et antennestik. Så der er nok noget I lige skal informere jeres konsulenter om. Jeg sagde næste 100% ja! da han var her, men nu dropper jeg det højst sandsynligt.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej plammer.

Mit svar var en oplysning,som du selv kunne finde på TDC`s netsider.

I dette forum er det kunder der hjælper hinanden, og IKKE kontakt til TDC.

Jeg vil dog foreslå at du læser lidt mere på lektien inden du køber noget.

Der er mere end 1 ting du har misforstået.

Hjemmekonsulent ?

Men du skal da have en venlig hilsen.

Trumle.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej plammer.

det kan du ikke,men det kunne du med de første dig.modtagere (dem med to scartstik)men kunne kun optage mens du så prog. men som jeg forstår dit spørgsmål har du ikke tdc endnu! men hvis du tilkøber plusabo..kan du optage alt det du vil.se link-

Tv, bredbånd og telefoniFlere tv-kanalerTilvalg og Services

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P