Spørgsmål

Eksrakanaler - afmelding

Jeg har tilkøbt et par ekstrakanaler til min Basis TV pakke (gammel Home Trio) og dem vil jeg gerne afmelde nu. Hvordan kan jeg gøre det? Jeg har tilvalgt dem online og forventer derfor også at jeg kan afmelde dem online, men det lader ikke til at være muligt?
Håber nogen kan hjælpe ...
Mvh
Charlotte

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Opsigelse af ydelser/tjenester skal ske telefonisk.
Omdømme 5
Badge +2
Hvordan kan det være at YouSee ikke har gennemført online afbestilling af Ekstrakanaler hos kunder med DSL TV.
Vi med kabel-tv kan jo godt afbestille Ekstrakanaler online.
Omdømme 7
Badge +6
Opsigelse af et abonnement.
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/oplysninger/opsigelse-af-abonnementer
Omdømme 5
Badge +2

Trådstarter spørger om afmelding af Ekstrakanaler, ikke om opsigelse af et helt abonnement.
Jeg kan i hvert fald sagtens afmelde ekstrakanaler ved online selvbetjening.
Jeg tvivler på at trådstarter ikke også kan, selv om hun har DSL TV (IPTV over telefonledningen).
Omdømme 7
Badge +6
Det fremgår ikke specifikt hvad det gælder, så må der jo henholdes til det givne Link.
Jeg skal kun afmelde/fravælge et par ekstrakanaler, som vi har haft tilkøbt i en periode. Eftersom jeg tilvalgte dem online gik jeg ud fra at det også kan lade sig gøre at afmelde dem online? Men det er åbenbart kun for abonnenter med kabel-tv, eller hvordan?

Jeg skal IKKE opsige et helt abonnement ...
Omdømme 7
Badge +7
Ingen problemer med at vælge og afmelde ekstrakanaler kanaler på kabeltv. For tiden har vi ingen ekstra kanaler UDEN at ringe til YouSee. Det burde efterhånden også virke på samme måde for DSL kunder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)