DR3 Elendig billedekvalitet.

• Deltager
  • 7 kommentarer
Er jeg den eneste der oplever DR3 som helt vildt pixeleret, og generel elendig kvalitet til tider.

Det er ligesom om at det kommer i perioder.

10 Kommentarer

Vi har flere gange indenfor den seneste tid haft en blå-grøn bjælke midt i billedet på DR3. Der er intet galt på de andre kanaler.

Ja, det har jeg også set. Men derudover har jeg inden da lagt mærke til at kvaliteten svinger HELT VILDT.. Vi snakker fra flot youtube hs kvalitet ned til det mest elendige 360p youtube kvalitet... Det er sgu bare ikke i orden, og jeg gætter på det er p.g.a. TDC selv nedkonverterer DR's HD signal...

Jeg er til stadighed forbløffet over at bare fordi man har TDC Hometrio, så skal man acceptere et helt vildt dårligt produkt til en overpris, hvor samtlige man kender på Yousee, knækker sammen af grin...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Best74 og ilsø

Tak for jeres indlæg. 

Det er beklageligt, at I ikke er tilfredse med kvaliteten, det skal vi helst have lavet om på.

Jeg er ved at undersøge, om vi har problemer med tekniken, men kan fortælle, at vi har selv har oplevet dårlig kvalitet under udsendelser fra VM i atletik fra Rusland, men det har være kildesignalet der har drillet.

Er det under udsendelser fra atletik, at I oplever udfaldene, eller er det på andre udsendelser også? 

Hilsen Martin

Hmm, det kan godt være det var atletik problemet med den blå treg var på.

Men generelt, helt tilbage fra DR3 startede på Hometrio, så har kvaliteten det ene øjeblik været super flot, og på andre tidspunkter været virkeligt ringe youtube kvalitet...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Tak for svar best74

Jeg sender feedbacken videre. Får jeg besked tilbage, så melder jeg tilbage her i tråden.

Hilsen Martin

Hej Martin. 

I sidste uge var bjælken også midt i billedet, da der blev sendt en amerikansk film. 

Med venlig hilsen lbsø

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Vedrørende den blå bjælke på DR3, skyldes det en fejl på encoderen til kanalen. Efter genstart af encoderen i søndags, skulle det problem gerne være løst.

Mvh. Gitte

Hej, for ikke at oprette en ny tråd, vil jeg lige prøve og fortsætte denne.

Dr3 er stadig håbløs kvalitet til tider, og generelt synes jeg godt kvaliteten svinger på alle kanalerne.

Er der noget håb forude?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Best74

Ud fra dit indlæg er det meget svært at vurdere om det er nogle bestemte udsendelser der er tale om, eller det er billedkvaliteten generelt, du oplever problemer med.
Den omtalte fejl på DR3, er overstået for længst, og vi har ikke kendskab til nye fejl.
Med hensyn til den generelle billedkvalitet, kan man opleve at kvaliteten svinger - f.eks. ved live sportsudsendelser, hvor kildesignalet til tider kan være dårligt.
Såfremt du generelt oplever at billedkvaliteten er dårlig, vil jeg mene du skal kontakte vores hotline, for at få oprettet en fejlmelding, så vi kan finde årsagen til problemet.

Mvh. Gitte

Det er nu mest den generelle kvalitet og specielt på DR3. i visse serier er billedkvaliteten tæt på dårlig youtube kvalitet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)