Svar

digitale modtager

Hej

hvormange programmer kan man optage samtidligt med man ser et andet program

Kim

icon

Bedste svar af Boehm 10 februar 2014, 21:27

Hvis I trykker på Menu vælger punktet indstillinger, generelt, systeminformation og systemresourcer vil man under punktet kunne se hvormeget man kan optage samtidig med at man ser tv. Det er under punktet der hedder ingress. F.eks 2SD/1HD. Jeg mener at jeg har set 1SD program samtidig med at jeg optog 1SD og 1HD samtidig. Hvis man så vælger at ville se et HD program så kommer der en menu frem på skærmen der fortæller at der ikke er nok stream båndbrede, og man får så valget om man vil afbryde HD optagelsen eller ej.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Det variere alt efter hvilken forbindelse du har, et tændt tv trækker ml. 2,5 - 4 Mbit for SD og mener det er omkring 8 Mbit for HD, så for at optage en SD kanal mens du ser en anden skal du have min. 8Mbit og nok helst 10Mbit

Men jeg har ikke helt 100% sikker på forholdene da TDC ikke lige frem skilter tydeligt med sådan noget...

og så er der også noget med den pluspakke som man skal betale ekstra for, og den har også noget med optage mulighed i sig, men om det kun er i nogle tilfælde eller ej ved jeg ikke...

Der er også noget med at man skal have et antal streams og nogle har haft problemer med at de ikke kan optage og se en anden kanal samtidig fordi de ikke har nok streams, og så skal TDC først tildele en stream mere... eller sådan noget... Humørikon frustreret

Du må nok enten vente på en fra TDC skriver her evt. Patrick eller ringe til TDC og høre dem ad. 

VH

Alex

Alexsus skrev:Du må nok enten vente på en fra TDC skriver her evt. Patrick eller ringe til TDC og høre dem ad. 

Hej Alex og Kim

Jeg tror desværre i skal vente temmelig længe på at en ansat kommer forbi denne tråd, og da Patrick er administrator for forum, er det nok heller ikke der vi skal forvente hjælp.   Men som Alex skriver, så prøv at kontakte kundeservice. Glad humørikon

Hvis I trykker på Menu vælger punktet indstillinger, generelt, systeminformation og systemresourcer vil man under punktet kunne se hvormeget man kan optage samtidig med at man ser tv. Det er under punktet der hedder ingress. F.eks 2SD/1HD. Jeg mener at jeg har set 1SD program samtidig med at jeg optog 1SD og 1HD samtidig. Hvis man så vælger at ville se et HD program så kommer der en menu frem på skærmen der fortæller at der ikke er nok stream båndbrede, og man får så valget om man vil afbryde HD optagelsen eller ej.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Se det var god info... super Boehm

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P