Det er en ommer TDC-TV

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Gunderlund har modtaget fra andre medlemmer.

Har TDC sendt alle deres IT-tekniker hjem for at holde Weekend, elller har TDC ikke råd til at holde deres medarbejder på overarbejde, Kl. er 22.32 og  når jeg tænder for fjernsynet så kommer der den famøse TDC-skilt op, godt nok siger den før skiltet at den har fanget Neværk samt IP, men det famøse TDC skilt dukker op lige efter. I må åbenbart ikke et ordentlig BACK-UP system så i kan genstarte serverne med går dagens system på, så vi der betaler en ret god pris for at se TDC-TV, ikke skal belemmers med TDC-skiltet i mere end 5 minutter. Gal humørikonGal humørikonGal humørikon

6 Kommentarer

Helt enig, mht. manglende kompetente medarbejdere hos vores udbyder.
Er selv nået dertil, hvor jeg tænker på at forlange erstatning for tabt tv.... Det nærmer sig 24 timer...... . Som du selv siger....De tager sig rigeligt aftalt for det.......
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Jamen jeg er skam med jer begge 2 .. og samtidig sige, at TV igen er oppe at køre kl 3:44.

Men oveni det synes jeg også, at TDC skulle tænke på at lave en undermenu i TV-Boksens menu, som omhandler netop Driftstatus, så folk kan tjekke derinde, om der er noget galt, inden de brænder sig ved at følge, hvad de bliver opfordret til via Hotline / herinde i Hjælp.

Det kan godt være man mener det er en ommer???, men man kan ikke gøre ret meget når det er

et softværer program som ikke virker optimalt, og fra at man finder ud af fejlen kan det tit og ofte gå

nogen tid før det er rettet igen, man kan jo prøve at tænke på hvis det er ens pc der volder problemer,

og tænke på hvor lang tid det tar før man har fundet den fejl og til den er rettet.

Venligst HC 21.

Gør det da du får promte 500 kr hver gang Glad humørikon

Det er jo en ren pengemanskine Ingen service kun penge tilbage Glad humørikon

Det er ikke mig der får 500 kr. det er vel tdc der får det, men må samtidig sige at tdc selv sendte en

sms til alle deres kunder og beklagede fejlen med at man ikke kunde se tv, i disse pågældne dage og

som plaster på såret kunde deres kunder, se film og nogle tv programmer gratis i en måned tror jeg at

det var sådan at der stod på sms, men jeg vil give jer ret i at det burde vere rette hurtigt.

Men jeg vil også sige at tdc burde have sat den fejl op på tv skærmen, og at der stod at fejlen ville blive

rettet hurtigst mulig, men tdc kunne jo også sige at så længe fejlen ikke er rettet ville trække det fra på

regningen så ville kunderne også være lidt forståeligt, så tdc er nød til at finde en løsning der gør

deres kunder tilfredse hvis de da gerne vil beholde kunderne, men noget skal der gøres af respekt til

deres kunder.

Venligst HC21:

Ja jeg kender det godt i skrivende stund har tdc lukket både min tlf og min fjernsynsforbindelse 

Kan man ikke forstå at man ikke er tilfreds med det

Og det til trods at de har lovet at sende de rigtig regninger og også at jeg skulle fåe hurtiger forbindelse og at min tlf ville virke som normalt Alt dette fandt jeg ud af da jeg havde haft et lynnedslag og måtte vente færst 3 dag på at tdc udbedred skaden og nu sender de regninger til mig som jeg skal vidre sende til forsikringselvakabet hvor der bare står teknikerbesøg? Hvem tror og vil betale for det det kan alle jo skrive og så virkede min tlf ikke i 2 md det har jeg også fået en regning på Godt nok er de ikke blevet betalt 

Tværtimod så har jeg fundet en anden udbyder gennem smlino så hvis i har bøvl så kontakt dem Glad humørikon

Det pengemaskine vil jeg ikke mere være en del af 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P