Det bør kunne gøres meget bedre

• Deltager
  • 5 kommentarer
For jeg ved ikke hvilken gang virker min tv-boks med optagefunktion ikke mere. Det sker som regel, når vi kommer hjem fra sommerferie. Det er torsdag i dag. Først på lørdag vil vi blive kontaktet telefonisk af en tekniker. Han vil så nok komme til den erkendelse, at boksen skal udskiftes - den er totalt død. Det sker hver gang. Derefter går der nogle dage, før en ny leveres. Mest irriterende er det dog, at det, der er optaget, er tabt. Det burde kunne ligge i en cloud-løsning og ikke på en yderst sårbar harddisk i en boks, der erfaringsmæssigt kun holder 1-2 år.
En løsning ville også være, at man kunne benytte egen dvd/blu-ray-optager. 

Medarbejderen undrede sig i øvrigt over, at jeg tilsyneladende havde 9 - ni - sikkerhedspakker. Det gjorde jeg også, for jeg behøver selvfølgelig kun en. Endnu værre, jeg har betalt for dem, forklarede han. Men jeg kan ikke få penge tilbage, sagde han med stor overbevisning. 

Det får mig til alvorligt at overveje at finde andre leverandører til tv, bredbånd og telefoni. For billigt er det jo heller ikke ligefrem at være TDC-kunde. Der er simpelthen ikke nok value-for-money.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)