Dårlig leverancer på tv dagligt

Det er mig ganske uforståeligt at en TDC kan blive ved med at yde så dårlig leverance.

Jeg når sjældent at se et program færdigt før der opstår et problem på grund af fejl eller dårlig forbindelse.

Med det monopol TDC har er det et kæmpe problem for branchen og for os kunder.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej bo2015

Det lyder godt nok også irriterende. Man skulle gerne kunne se TV uden problemer.

Det er noget, der skal ses nærmere på og evt. fejlmeldes. Derfor er du meget velkommen til at kontakte os, så der kan blive set nærmere på det.

Hvordan kan du se her: http://privat.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Hvis du ser i jeres kundesystem vil du se at jeg HAR klaget gennem flere år.

Og det er ikke mange måneder siden jeg sidst gjorde det.

Så hvad er det så jeg skal gøre. I indikere her i jeres debatforum at i er imødekommende, men det er jo blot et spil for galleriet. Jeg har nu i flere måneder ikke kunne se en film færdig uden problemer.

Hele denne uge har været på¨samme måde. kl. 19-20 går alt i sort på TDC Play.

Og nej, jeg kan både google, se netflix, de film på DR.dk.

I må virkelig begynde at løfte jeres standard og få løst de ydelser i tager formuer for.

Og hvorfor skifter jeg ikke - fordi det kun er TDC der har ydelser i det område jeg bord.

Så det er her jeg og min familie virkelig lider under TDC monopol.

Det er virkelig dårlig stil. Men jo jeg vil kontakte jer igen, og have mine penge igen for den virkelige dårlige og manglende ydelse i bidrager med.

Og i mit store netværk også i erhvervslivet er der kun dårlige holdninger til TDC. Hvis der var frie konkurrencekræfter i DK, så var i ikke på markedet mere.

Der skal virkelig gøres noget.

Hvor kan jeg genkende det. Efter vi har fået (købt dyrt) hometrio, falder tv ud altid søndag aften. Lige nu kan vi på hjemmesiden se at der er fejl på vores forbindelse igen, igen, igen og vi skal ringe til tdc fra en mobiltlf, men ikke noget nummer at ringe til. 70703030 lukker kl 16 om søndagen. Det er simpelthen så frustrerende at tdc bare er ligeglad med os kunder. Nu har vi genstartet boxen fem gange og den ender op med et stort rødt kryds, der vel betyder, at der ikke er nogen forbindelse. Vi har nu haft hometrio i næsten tre år og vi har haft så mange udfald på tv og internet. Tidligere havde vi en parabol, som bare virkede og en internetforbindelse, som næsten aldrig var nede. Det var de gode gamle dage, ved vi nu. Det er ikke sådan at det er blevet billigere, selv om det virker dårligere. SUK

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)