Dårlig kvalitet af film

D. 22 november lejede jeg Monsters University via TDC film. Af en eller anden grund hakkede filmen som var det en slidt dvd med ridser. Ud over det forsvandt lyden hele tiden, og når den endeligt var der var den forvrænget. Hvad skyldes dette og jeg skal vel ikke betale for filmen når kvaliteten er så ringe.

7 Kommentarer

Jeg kan supplere med at jeg havde samme dårlige oplevelse igår 23 nov da jeg lejede filmen "Lore". Vil derfor også høre om hvor det virker igen samt få en bekræftelse på at jeg ikke skal betale for den dårlige oplevelse. Havde desuden oplevelsen med hakkende lyd og billede for ca 14 dage siden på en gratis leje af Disney filmen Mulan. Det hjalp ikke at genstarte boksen.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det hjælper ikke, at i brokker jer i et Kunde til Kunde forum, det kommer der ingen penge retur af.

I er nødt til at kontakte TDC, se kontaktinfo nederst på siden.

Mvh

Kim

Tak for svar Kim.
Jeg har sendt min klage ang refundering til TDC kundeservice og afventer svar.
I mellemtiden vil jeg gerne høre om der er andre kunder som oplever problemer med lejede film via TDC TV?
Man kan teste det ved at leje en gratis film, så det koster ikke noget.
Jeg havde fejl på en gratis film i søndags på trods af at min linje fremstår som OK når jeg tester den.@Kim oplever du fejl når du lejer film?
Mvh.
Morten
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Tja, det er jo et godt spørgsmål, der kan går et år mellem, at jeg lejer en film, så jeg ved det faktisk ikke.

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

har haft samme problem lør-søn (23-24 nov.),her i dag virker det som det skal! det kunne måske

være en drift-fejl som er blevet rep.!!!

mvh.2515Blinkende humørikon

Hej
Blev kontaktet af TDCs kundeservice igår som fortalte at problemerne med afspilning af lejede film skulle være løst nu. Samtidig fik jeg at vide at jeg får pengene tilbage for den film jeg lejede i weekenden.
Satser på at der nu ikke er flere problemer.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

ja-så kører det jo igen-Humørikon griner højt

mvh.2515

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8