Svar

Cisco TV-boks - ingen kanalinfo og ingen adgang til optaget TV

• Deltager
  • 2 kommentarer
Vi har lige fået tilsendt en ny TV-boks, da den gamle skulle genstartes urimeligt meget for at fungere.

Den nye boks ligner samme model som den gamle, men brugerfladen er lidt opdateret. Men der findes ingen kanalinformation på nogle kanaler, blot en label med "Ingen information" på samtlige kanaler. Kanalerne hedder også blot 1, 2, 3, 4, osv. Ingen information om, hvilken kanal det er.

Der er desuden slet ikke adgang til 'Optaget TV' længere gennem menuen eller noget andet sted.

Genstart har ikke hjulpet, og vi oplevede samme problemer med den forrige boks, så det ligner en systemfejl, og ikke noget hardwaremæssigt.

Jeg bemærkede følgende under Systeminformation -> Listeinfo:
Data Version: -1
Download Time: 1/1/0001 1:00:00 am
Last Error: 1/29/2017 3:37:17 PM (dette svarer til tidspunktet, hvor den nye boks blev sat til)
Channel Map:
Next Update Time: 1/1/0001 1:00:00 am
Original File Name: N/A
Client Polling: False

Er dette en kendt fejl, som der findes en afhjælpning på?

icon

Bedste svar af Radiomanden 29 januar 2017, 16:08

Ja, det er en kendt fejl, teknikkere arbejde på at løse problemet for de mange som er ramt af fejlen, tidshorisont for udbedring ukendt.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Ja, det er en kendt fejl, teknikkere arbejde på at løse problemet for de mange som er ramt af fejlen, tidshorisont for udbedring ukendt.
Tak for info. Vi venter i spænding så ... :/
Omdømme 6
Badge +7
Hej Cisar

Det er korrekt som Radiomanden skrev det, så jeg markerer hans svar som løsning :)

Afslutningsvis, så har jeg også lige flyttet dit indlæg til rette underforum :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)