Canal 8 Sport - Dårlig kvalitet

• Deltager
  • 2 kommentarer
Er der nogen som kan svare mig på hvorfor Canal 8 Sport sender i en markant dårligere billed- og lyd kvalitet i forhold til andre kanaler (bla. Canal 9)?

Mvh.

Frederik

8 Kommentarer

Har samme problem, hos mig har kvaliteten været dårlig igennem en måneds tid. Alle andre kanaler fungerer fint.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Frederik.

Kvaliteten af TDC`s kanaler har altid været svingende...i perioder direkte elendig.

Ikke kun Canal 8 Sport.

Jeg betaler for HD-kanaler,men den sidste uge uge har der ikke været lyd på Eurosport-HD.

Undertekster mangler ofte,eller vises "forskudt".

Ved test af udstyret/ signalet melder TDC -ingen fejl på linien.

Det lader ikke til at der er løbende kontrol af deres kanaler---TDC er i hvert fald meget længe om at rette en fejl.

Måske det ville hjælpe lidt hvis man "bombarderede" deres Facebookside hver gang der opleves en fejl??

Direkte kontakt til TDC er der vist ingen der orker.. lang ventetid i kø,og dårlig service..Som regel skal man viderestilles til "en der kan hjælpe".  Det hele ender ofte i "Ingenting".

Jeg har tidligere haft Canal 8 Sport via parabol..Viasat og Canal Digital.

Signalet fra Canal Digital var 100% i orden,og kanalen stod "knivskarpt".

Samme kanal fra Viasat var i dårlig kvalitet,,,så det er sikkert svar på dit spørgsmål ?:TDC modtager og videresender signalet fra Viasat.

Du skal sikkert ikke forvente en forbedring,,,det kræver jo lidt velvilje fra TDC og Viasat.

MVH

Trumle.

Jeg er ny kunde og er også meget skuffet over kvaliteten på Canal 8 ( godt mit Canal Digital abonnement stadig er i drift ). Som minimum ville det være smart hvis TDC reagerede på et indlæg som dette, måske ovenikøbet med en forklaring eller løsning,  i stedet for den "brølende" tavshed jeg ser.

Har samme problem med Canal 8. De sender i HD men er meget grumset!

Er jeg den eneste som har oplevet en forbedring af kvaliteten? Nu sender den i samme kvalitet som andre kanaler, ihvertfald på mit tv.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ds6165.

Jeg håber ikke kanalen altid vises i samme kvalitet som alle dine andre kanaler..?

I så fald bør du justere dit tv.

Har lige nu,,efter at have læst dit indlæg,,tjekket kanalen.(kl. 20:30)

La-Liga Live.--Her er billedet grumset og uskarpt..(som altid ved Live-TV.)

Der kan være enkelte udsendelser hvor billedet er i orden.

Disse er som regel "gamle optagelser".

Ikke lige det man har brug for med en Sportskanal hvor der sendes Live.

Hilsen Trumle.

Oplevede den forbedrede kvalitet ved en live Superliga kamp. Har ikke lige fået tjekket på andre programmer. 

Stadig elendig kvalitet hvorfor sender de ikke den i hd ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)