Svar

C More TV Pakke med samlefordele

For et par dage siden var jeg i kontakt med kundeservice, da jeg overvejer at ændre mit HomeTrio abonnement til den nye TDC TV Basis pakke (med 42 kanaler) for derved at spare 44 kr. i måneden og miste nogle af de kanaler jeg ellers ikke bruger. Ved denne kontakt fik jeg at vide, at der snart sker en ændring i de samlefordele jeg for nyligt fik, da jeg flyttede et mobilnummer til TDC (netop for at få samlefordele). De 3 C More kanaler (Hits, First, Series) der er med samlefordelene forsvinder tilsyneladende til april. Det er jeg da lidt træt af, da det netop var disse fordele der fik mig til at flytte mobilnummeret til TDC for samlefordelenes skyld.

Er der andre der har hørt eller ved noget om dette?

Og hvad kan "kompensationen" mon være?

icon

Bedste svar af Patrick11 14 maj 2014, 12:09

Hejsa alle

Hvis I kikker her:

/t5/Tv/Ang%C3%A5ende-C-More-Series-C-More-Hits-og-C-More-First-Manglende/m-p/142649#U142649

Er der en forklaring og et link til, hvad I skal gøre, hvis I vil have kanalerne igen hos os.

Hilsen

Se original

23 Kommentarer

Har fået samme svar, ligesom jeg fik at vide, at de 2 ekstra kanaler, vi fik til nytår (TV3 og TV3 puls) heller ikke mere indgik i pakken.

Ideen med at flytte fra andet mobilselskab til TDC for at opnå samlefordele er herefter væk, og jeg bliver, hvor jeg er med mobilabonnementet p.t.

Det skal du ikke være ked af..... jeg har tegnet det med start 28/3, opsagt alt andet, alle andre steder, for så at finde ud af det selv.

Har på INTET tidspunkt fået at vide at det ville ske......  Og alt hvad jeg får nu er et, det beklager vi, det er besluttet andet steds fra.....

Prøvede at forklare at de har solgt mig et produkt jeg ikke får.......  de fik mig til at indgå aftalen for 1½ måned siden, der må de da have vidst at de kanaler ville blive fjernet....

Følger mig i DEN grad bondefanget!!!!

vi har som alle jer andre også mistet de 3 C more kanaler

vi fik i samle fordele

jeg ringer til tdc og beklager mig og de fortæller så det er fordi de ikke længere samarbejder med Cmore.

det er så bare det.     det er bare så ringe,  Bondefanget.........

men de LYVER jo !! der er da stadig mulighed for at tilkøbe C more pakke (199.- tror jeg nok )

så samarbejdet er der vel endnu

ja det sgu for dårligt når det var det de lovede da vi lavede aftalen

under al kritik

Seriøst? Er det fordi de ikke samarbejder med Cmore mere? wtf. De lokkede mig til at få det her DYRE abonoment og så ville jeg få Cmore kanalerne?! SÅ må de fandme give mig noget andet. Er det ikke falsk falsk varedeklaration????

Hold kæft hvor er det nederen TDC. 

Jeg har lige opdaget at c-more kanalerne er forsvundet og jeg er dybt skuffet, vi har haft kanalerne i over et år og fik dem netop pga af overflytning af mobil. Jeg håber de kan tilbyde noget tilsvarende snarest, synes sgu det er dyrt nok i forvejen:-(
HEY
vores regning bliver vel 199 kroner billigere så, ikke?

oooookay hvad sker der  liiiiige her?!....

tænder for mit tv for at se ( ligesom alle jer andre games of throne) ooooog Cmore er VÆK!...hvorfor har vi INTET fået at vide det her er  seriøst for dårligt... vi betaler jo netop den "dyre" løsning for de kaneler... og de er  de forsvundet uden en så meget som et brev en lyd en opdatering om hvad der  foregår?.....

Utroligt dårlig service, at man skal ind i dette forum for at se at kanalerne er fjernet. Ville se Game of Thrones og troede at det var teknikken der svigtede. Hvorfor har TDC ikke meddelt det.

Så mistede jeg også de 3 Cmore kanaler (via samlefordele). Så nu overvejer jeg at flytte det mobilnummer der oprindeligt gav mig fordelene til et andet billigere selskab. Jeg gider faktisk ikke betale 99 kr. md. for et mobilnummer ved TDC, når jeg har mistet samlefordelene. Jeg kan få mere for mine penge ved Call Me, hvor jeg også har andre mobilnumre. Problemet er bare, at jeg flyttede mobilnummeret den 1. januar 2014 og der er 6 måneders binding på, så det er godt regnet ud TDC!! Jeg er tvunget til at lade mobilnummeret blive indtil 1. juli 2014 til 99 kr. uden at få noget ekstra for det i forhold til flere andre mobilselskaber.

Trist trist....
Mine c more er også væk. Tak for Info!!!!!
Tid til at skifte mobil abb.
Vores et også væk idag... Fuck det er ringe...! Vi skiftede også af den årsag, derfor tror jeg også man ikke er bundet 6 mdr på mobil abb, hvis man opsiger...
Jeg flyttede 3 mobiler over til mit fiber abonnement i december måned sidste år, netop pga de 3 "gratis" C more kanaler.

Kanalerne forsvandt for et par dage siden, og jeg rettede henvendelse til TDC. C more fremgår stadigvæk under mine services under Mit TDC.

Der herlige gut kunne ikke forstå hvorfor kanalerne var forsvundet, og han forsvandt i 3 minutter for at undersøge sagen. Han kom tilbage og fortalte at TDC havde informeret mig om ændringerne pr. brev/e-mail.

Dette er ikke korrekt - har hverken modtaget et brev eller en mail.

Det er noget forbandet bondefangeri, og jeg overvejer nu at finde andre måder at bruge 18.000 på om året.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa alle

Hvis I kikker her:

/t5/Tv/Ang%C3%A5ende-C-More-Series-C-More-Hits-og-C-More-First-Manglende/m-p/142649#U142649

Er der en forklaring og et link til, hvad I skal gøre, hvis I vil have kanalerne igen hos os.

Hilsen

Samme her. Vi har været trofaste kunder hos TDC med alle produkter og villige til at betale overpris. Måske er det på tide at overveje fornuftige alternativer, der ikke vil skjule bondefangeri. Det er simpelthen uanstændigt!

C-more kanalerne er forsvundet og jeg er dybt skuffet, vi har haft kanalerne i over 6 måneder og fik dem netop pga af overflytning af mobil. Jeg håber de kan tilbyde noget tilsvarende snarest, synes Tdc skulle tænke sig bedre om og se hvad der skete for den Danske bank.

Ps. Dårlig svar Patrick

Patrick skrev:
Hejsa alle

Hvis I kikker her:

Hilsen

Vi er MANGE der har samme klage!

Da TDC hverden tilbyder os de tre kanaler tilbage (U.B.) eller en kompensation, har jeg valgt at sende en klage til Forbrugerombudsmanden. Jeg har sendt kopi af min ordrebekræftelse hvori der står, at jeg vil få adgang til de tre kanaler fra C-More. TDC kan IKKE erstatte tre filmkanaler med EN gratis film om måneden! Håber de vil tage sig af det, da TDC ikke leverer det de har lovet - på skrift!

Godt initiativ! Tak Glad humørikon

Tak vi er mange der føler os snydt og bedreget af TDC og håber du kommer i gennem til  Forbrugerombudsmanden for TDC ikke leverer det de har lovet.

rlovring skrev:
Vi er MANGE der har samme klage!

Da TDC hverden tilbyder os de tre kanaler tilbage (U.B.) eller en kompensation, har jeg valgt at sende en klage til Forbrugerombudsmanden. Jeg har sendt kopi af min ordrebekræftelse hvori der står, at jeg vil få adgang til de tre kanaler fra C-More. TDC kan IKKE erstatte tre filmkanaler med EN gratis film om måneden! Håber de vil tage sig af det, da TDC ikke leverer det de har lovet - på skrift!

Hej Patrick.

Først og fremmest synes jeg det er super godt med dette forum, det viser at I vil tage jeres kunder seriøst. Problemet er blot at et sådan forum forpligter, og hvis man ikke tager dette/kunderne seriøse, så vil det ramme som en boomerang. Vi er lige som alle andre kunder dybt utilfredse med denne ændring, som på intet tidspunkt har været meldt ud, i forbindelse med oprettelserne af vores abonnementer. 

I dag er noget af det dummeste man kan gøre, at opfordre sine kunder til at deltage i forum osv. for derefter at svare overfladisk og nedladende på deres kritik. At give folk noget det ene øjeblik, for derefter at tilbyde dem tjenesten til 199,- om måneden er direkte dumt, og forsøge at forsvare det som du gør et andet sted, med at næsten ingen ser det, og at man har fået en gratis film om måneden, det tror jeg ikke er den rigtige vej at gå.

Måske er det ikke dit ansvar, og måske har du ikke magt til at få det ændret, men så kan jeg kun anbefale dig at gå videre til din chef, og forelægge problemet. Vi er som familie rigtig glad for TDC og vores trio produkt, og vi vil rigtig gerne fortsætte med at være det, i en forhåbentlig fælles fremtid...

Venlig hilsen

Jan

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hermed bekræftet at dit indlæg er sendt videre til min chef, som link i en mail.

så får vi måske et fornuftig svar og 3 C-More kaler tilbage

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P