Svar

C More på TV

Badge
  • Guide
  • 34 kommentarer
Jeg har valgt C More i frit valg. Det virker på mobil og PC, men ikke på TV (Samsung). Har genstartet modem, TV-boks og nulstillet TV-boks. TV-boks fra 2009, er den forældet? Er der nogen, der evt. ved hvad jeg gør forkert, eller hvad der kan være grunden til det ikke virker. Vil ikke se film på hverken mobil eller PC, men på TV. Har spurgt support på mail onsdag den 20/6, men de har ikke svaret.
icon

Bedste svar af Radiomanden 23 juni 2018, 12:16

Det er i hvertfald ikke en Cisco.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke det er en Cisco boks, så skulle det ikke være muligt
Badge
Jeg ved ikke hvad boksen hedder. Det er en helt sort boks, som sagt fra 2009, der har aldrig været problemer med den. På fronten står der bare tdc i højre side.
Omdømme 7
Badge +6
Alle boksene er sorte, så det skal vides hvilken der haves, det står på typemærket.
Badge
Tak fordi du vil hjælpe. Jeg har vendt og drejet boksen og kan ikke finde noget typemærke. Det står den er produceret i Ungarn. Jeg uploader et billede, det siger dig måske noget.
Omdømme 7
Badge +6
Det er i hvertfald ikke en Cisco.
Badge
Tak, Radiomand. Jeg har åbenbart forældet udstyr. Fred være med det, jeg ser ikke så meget fjernsyn, så de film kan jeg godt undvære. Og så laver jeg et andet "frit valg" når det bliver muligt.
Omdømme 7
Badge +6
Jyden skrev:

Tak fordi du vil hjælpe. Jeg har vendt og drejet boksen og kan ikke finde noget typemærke. Det står den er produceret i Ungarn. Jeg uploader et billede, det siger dig måske noget.

Det er den gamle TDC Hometrio boks, så det er vist ret sikkert at sige at den er forældet.
Som jeg husker det, så er det vist nok KISS der har lavet den, de eksisterer ikke mere.
Nu er jeg egentlig ret “nybegynder” herinde, men jeg ved, at du kan gå ind i din lokale YouSee-butik og få byttet din boks til en ny og bedre boks - ganske gratis. Jeg har også haft sådan en boks og fik byttet min ganske gratis til en ny og bedre model med mange flere features...
Badge
Tak for din kommentar. Det er da en god ide.
Badge
Jeg er nu blevet ringet op af en flink tekniker fra Yousee, der kunne fortælle at C More ikke virkede på Tv fordi det var et mobilabonnement der havde udløst fordelen. Han byttede om på fordelene, så C More blev udløst af bredbånd, så nu er der C More på TV.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)