Svar

C more golf?

Bliver det muligt at tilkøbe C more golf til TDC hometrio, når kanalen starter 4/1-2016?

icon

Bedste svar af Ajla 22 december 2015, 14:03

Hej Thomas0404

Ja, det bliver muligt Glad humørikon

Kanalen kommer til at være en del af C More pakken, og det bliver også muligt at tilkøbe den som ekstra kanal.

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thomas0404

Ja, det bliver muligt Glad humørikon

Kanalen kommer til at være en del af C More pakken, og det bliver også muligt at tilkøbe den som ekstra kanal.

Hej,

Har lige været en tur i selvbetjening og kunne ikke finde kanalen som ekstrakanal.

Hvornår bliver det så muligt? Kanalen er gået i luften, og PGA Touren er i fuld gang.

Hej, jeg sidder også og leder efter Cmore golf spm tilvalg til mit Home trio og kan heller ikke finde den nogen steder.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Vi har endnu ikke fået den, men den er på vej. Glad humørikon

sker der snart noget! Glad humørikon

Er der noget nyt med C More Golf?

jeg har lige været på selvbetjening og i kontakt med kundeservice telefonisk og fået tilvalgt C more Golf

Ja jeg har også haft den i et par uger. Så mangler vi bare den kommer i HD, tak!

det havde været rart med en udmelding fra TDC om den var klar da  Glad humørikon .. er gået glip af meget god golf i mellemtiden!

Glad humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Zz24hours

Det er jeg ked af at høre. Du kan finde kanalen i oversigten via nedenstående link Glad humørikon

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_ft_ex

Hvad så når man er  fiberkunde?

Så kan man ikke få lov- hvorfor det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8