Spørgsmål

Box selvslukker efter opdatering - hvordan slår man det fra?

Efter opdateringen selvslukker min box - også selvom jeg har sat den på "normal" strømbesparing.

Jeg er handicappet og har svært ved at fumle med fjernbetjeningen - derfor vil jeg gerne selv kunne bestemme, hvornår boksen slukkes . Kan det stadig lade sig gøre? Jeg har en af de gamle TDC boxe

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Cthulia

Jeg kan se at du mangler svar her :)

Det må næsten være Humax (YSR2000) boksen du har, og der kan du under "Menu -> Indstillinger -> Strømbesparelse" sætte "Timer til dvale" til Aldrig - også selvom den står på Strømbesparelse: Normal.
Omdømme 7
Badge +7
Kasper skrev:

Hej Cthulia

Jeg kan se at du mangler svar her :)

Det må næsten være Humax (YSR2000) boksen du har, og der kan du under "Menu -> Indstillinger -> Strømbesparelse" sætte "Timer til dvale" til Aldrig - også selvom den står på Strømbesparelse: Normal.

Hvordan hænger dit svar sammen med, at trådstarteren har en af de gamle TDC bokse?
Omdømme 5
Badge +5
Hej joern

Det har du fuldstændig ret i - det er mig der har taget fejl! Jeg har således også lige rykket indlægget til DSL-sektionen :)

Til Cthulia

Prøv eventuelt, hvis muligt at se om du kan få nulstillet boksen og hvis det ikke hjælper, så prøv eventuelt at kontakte vores support på tlf. 70704040. Så må vi eventuelt vurdere om vi skal have boksen ombyttet.

Jeg beklager jeg misforstod dit spørgsmål til at starte med.

God dag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P