Svar

Billedkvalitet

Jeg er helt ny på TDC Home Trio. Har haft meget bøvl med Stofa gennem de sidste 3 måneder, og har så valgt at skifte til TDC. De næste par dage har jeg både TDC og Stofa TV. Når jeg skifter mellem de udbydere på det samme TV er der markant forskel i billedkvaliteten. Jeg bliver helt i tvivl om TDC leverer digitalt...

Er det et vilkår som TDC-kunde eller er det bare mig der ikke har fået det ordentligt sat op endnu. TV er indstillet til 1080i.

icon

Bedste svar af Electronic 26 september 2013, 11:29

Hej,

Billedkvaliteten igennem TDC er bare ikke så fantastisk, er min oplevelse.

Har prøvet at have bestilt HD-pakken - hvor jeg dér synes at jeg får den "normale" billedkvalitet frem. Men ved brug af HD pakken, kunne jeg kun køre én kanal ad gangen, hvor jeg med alm. billedkvalitet, har bitrate nok til at optage en kanal, mens jeg ser en anden. 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Billedkvaliteten igennem TDC er bare ikke så fantastisk, er min oplevelse.

Har prøvet at have bestilt HD-pakken - hvor jeg dér synes at jeg får den "normale" billedkvalitet frem. Men ved brug af HD pakken, kunne jeg kun køre én kanal ad gangen, hvor jeg med alm. billedkvalitet, har bitrate nok til at optage en kanal, mens jeg ser en anden. 

Kære TDC, Torben o.a.

Jeg har nu haft TDC Trio på prøve i 3 dage, og jeg ser en tydelig forskel på billedekvaliteten sammenlignet med digitalt fællesantenneanlæg - desværre er TDC's billede tydeligvis ringere, som om jeg har glemt at pille en grålig film af TV-apparatets forside. Billedet mangler skarphed, og klare/lysstærke farver

TV'et er et 32" NAD.

Jeg har hele paletten af kanaler på prøve og det kræver måske stor båndbredde.

Hvad kan jeg gøre for at forbedre TDC's billedekvalitet?

mvh

Piet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)