Svar

BBC entertainment

Igennem et godt stykke tid har tekstningen på BBC Entertainment været mildest talt dårlig. ½ minuet med tekstning - ½ minut uden og så det samme om og om igen. Ned til ½ af programmerne er kun spredt tekstet..........................skole-TV i faget engelsk oder was????

icon

Bedste svar af Patrick11 23 april 2014, 13:08

Hej igen, Mischamies 

Jeg er glad for du kan se humoren - jeg fik efterfølgende at vide, det kunne opfattes som flabet det jeg skrev - men det var på ingen måde meningen. Ville bare være sikker inden jeg fejlmelder. 

Det gjorde jeg dog i går alligevel.

Der var fejl. Enten var teksten ikke i sync, eller også manglede den.

Fejlen bør være rettet nu. 

Vil du melde tilbage, om det har hjulpet hos dig?

Hilsen

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mischarmies

Jeg er bange for jeg ikke helt forstår hvad du mener?

Vil du fejlmelde, at der mangler tekster, eller bruger du det til undervisning?

Hilsen

Hej Patrick,

LOL - nej, jeg skal ikke bruge det til undervisning. Tænkte bare på, om oversætterne synes, at vi skal blive bedre til engelsk i stedet for at læse undertekster.
Nej, jeg har bare det problem, at underteksterne på BBC Entertainment kommer og går, og kunne godt tænk mig at vide, om andre har det problem, eller det kun er mig.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Mischamies skrev:
Nej, jeg har bare det problem, at underteksterne på BBC Entertainment kommer og går

Har samme problem.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen, Mischamies 

Jeg er glad for du kan se humoren - jeg fik efterfølgende at vide, det kunne opfattes som flabet det jeg skrev - men det var på ingen måde meningen. Ville bare være sikker inden jeg fejlmelder. 

Det gjorde jeg dog i går alligevel.

Der var fejl. Enten var teksten ikke i sync, eller også manglede den.

Fejlen bør være rettet nu. 

Vil du melde tilbage, om det har hjulpet hos dig?

Hilsen

Hej Patrick,

Det var vist mig, der var lidt fjollet, da jeg skrev det om skole-TV - hæhæ. Jeg er rimelig godt til engelsk, men der er nogle dialekter, der en svære at forstå, og der er nogle, der taler så forbandet hurtigt, som f.ex. Sandi Toksvig.............og hun er dansker.

Det er helt i orden nu. Tusind tak for hjælpen.

Ha en god dag :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P