BBC Brit og BBC Earth

BBC Brit og BBC Earth skulle erstatte BBC Entertainment og BBC Knowledge nu, men hvor gemmer de sig. De to kanaler med Entertainment og Knowledge er tomme, og jeg kan ikke finde de to nye.

13 Kommentarer

Jeg fik ingen advarsel denne gang, og måtte ringe for at få at vide de bli'r udskiftet - men ja, hvor er de så? Det har kun været på nedadgående de sidste 2 år med TDC program udvalg, jeg er virkelig skuffet. Glæder mig til at man kan vælge det man vil ha, og især vælge det fra som kun er støj

Jeg har heller ikke fået nogen forvarsel om at Tdc igen igen, skifter kanaler ud. Det er sg* på tide, vi får selvvagte kanaler, tak. I mellempakken er der 22 kanaler jeg aldrig ser. Hvorfor jeg så har den, er fordi de kanaler jeg ser jævnligt, ikke er med i Basispakken.

Frit valg på alle hylder NU, tak.

Tja, jeg vil da også gerne vide hvornår BBC Brit dukker op? Entertainment (som jeg også betaler for) er jo allerede forsvundet.

Mvh Thomas
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej i tråden.

Oplysninger fra Facebook (de er "godt gemt"):

BBC Earth starter først med at sende i morgen-14/4.

BBC Britt virker ikke--men ER fejlmeldt.

Venlig hilsen
   Trumle.

BBC Brit er til gengæld tilgængelig i App'en, men dog heller ikke i tv-guiden på denne. Det lader til at man ikke har været helt klar på skiftet. Vi må håber man får styr på det snart.
Tak for hjælpen
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Har du problemer med at finde BBC Brit og Earth, vil jeg foreslå, at du laver et genstart af din Homebox og TV-boks(e).  Sluk først alle bokse. Tænd derefter Homebox, vent til nettet virker, og derefter kan du tænde din(e) TV-boks(e). Derefter burde de to kanaler virke.

Det ser dog ud til, at der er enkelte kunder, der alligevel oplever problemer med at fange netop BBC Brit og Earth efter ændringen igår - også selvom genstart af hele systemet er forsøgt. Det er vi i fuld gang med at undersøge, og man kan følge med her: Driftinfo: BBC Brit og Earth

/Stefan

Hey

Kan heller ikke se de to BBC kanaler. Iøvrigt en meget dårlig oplevelse, at det produkt man køber og betaler dyrt for, bare ændrer sig (ZULU, BBC E og K m.m.).. TV pakken er jo købt fordi jeg ønsker det den indeholder. Det svarer vel til at jeg køber en bil, hvorefter forhandleren 1 år senere fjerner radioen og efterlader et vaffeljern i handskerummet. Meget underligt!!!

- LT

LT: Ja netop :-) Bortset fra bilradioen er væk men vaffeljernet endnu ikke er dukket op...

StefanK: Ved du noget om hvornår Brit virker? Der står ikke længere noget på driftstatus og kanalerne er trods flere genstarter ikke dukket op.

Mvh Thomas (Gentofte/Vangede)
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej BrorT

Fejlen skulle meget gerne være løst.

Oplever du fortsat problemer, vil jeg foreslå, at du forsøger med et genstart af TV-boks og Homebox en gang mere, men virker det ikke derefter, er det en god idé at hive fat i TDC Hotline.

Hvordan du kontakter dem, kan du se her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Hej StefanK

Tak for svaret.

Genstart af begge bokse er udført flere gange, incl. genindlæsning/nulstilling (de 4 x tænd og sluk). Fortsat uden resultat sent i går aftes.

Næste stop bliver nok Hotline.

Mvh

Thomas

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej. 

Jeg vil også lige blande mig ang. disse to ændringer fra BBC E og BBC K til BBC Brit og BBC Earth.

Grund: At jeg heller ikke har fået/hørt noget som helst fra TDC om, at de 2 kanaler ville blive ændret/udskiftet med nogle kanaler. Vi betaler i dyre domme, men ...

Det ville være bedre, hvis man fik besked om dette, inden at det bare bliver gjort, og så vil det skam også være interessant, om TDC snart kan give os kanaler, som vi/andre foreslog - for 6-7 år siden, og gentagne gange derefter. (TDC har kun haft travlt med at smide Disney-kanaler på) Humørikon frustreret

Ang. om jeg har fået de 2 BBC'er - det har jeg, så det er ikke der skuffelsen gemmer sig her - ligner dog bare et navneskift, da programmer er de samme. Blinkende humørikon

Og lige en sidste ting - ang. at de "gemmer" det godt på Facebook .. Husk lige, at ikke alle folk bruger Facebook, så hvorledes skal de se det ?? Overrasket humørikon

Mvh 

MacGyver

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MacGyver.

ang.Facebook

Jeg bruger heller ikke selv Facebook.
Men når et generelt problem /ændring dukker op, tjekker jeg deres opslag.
(Mellem alle "brokkerierne" findes der somme tider brugbare oplysninger)

Du behøver IKKE at oprette en profil for at læse på denne side. ( fri læseadgang )

https://da-dk.facebook.com/tdc/timeline

Venlig hilsen
   Trumle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8