Aut. programmering af NY fjernbetjening

• Deltager
  • 0 kommentarer
I TDC' vejledning "Sådan bruger du TDC TV" står beskrevet, hvordan man udfører manuel programmering af TDC-fjernbetjeningen. I den forbindelse henvises til at man på TDC.dk/fjernbetjening finder en liste over fabrikatkoder, som skal bruges til den manuelle programmering. For Samsung (som er det TV jeg har) er der imidlertid angivet 42 fabrikatkoder, men ingen angivelse af hvilken ag dissse 42 koder man skal benytte til den Samsung model, som jeg har.

Så, er der nogen, der kan fortælle mig, hvilken af de 42 koder jeg skal bruge til mit Samsung TV?

(TDC er så servicevenlige, at de ikke yder support på dette!!!).

Samsung kan heller ikke hjælpe, da de ikke kender noget til TDC' koder.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Først, du skriver ikke hvilket Samsung TV du har. Så er det svært at hjælpe for andre, der evt. har samme TV, og så ved hvilken kode der er brugt.

Dernæst, hvis du læser hvad der står som punkt 1, på den side du henviser til, findes der nok ikke en oversigt. Der står nemlig, og jeg har fremhævet det der er vigtigt:

1.Slå producenten af dit fjernsyn op i listen over fabrikatkoder nederst i denne artikel. Husk, at der kan være allokeret én eller flere koder til nogle producenter. Hvis der er flere koder, så prøv dem fra en ende ad. Hvis dit tv er nyt, så prøv de højeste tal først.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)