Svar

animal planet

vi har nu ikke kunne se animal planet i 3 dage uden talrige udfald af lyd og frosset billede. har prøvet at komme igennem til tdc men det er jo håbløst, man får at vide der er 11 min. ventetid og efter 25 min er man kommet fra nr. 17 til 11 i køen, det er sgu simpelthen ikke godt nok. Er der andre der har samme problem. jeg har genstartet alt, og alle øvrige programmer kører perfekt. 

mvh

Arne Juel Larsen

icon

Bedste svar af arnejuel 22 april 2014, 00:52

kom endelig igennem søndag til TDC som var klar over fejlen, og arbejdede på sagen. Animalplanet kører nu igen perfekt. (man kan blot undre sig over at der intet kommer under "driftsforstyrrelser" når man er bekendt med fejlen)????

m.v.h.

Arne

Se original

3 Kommentarer

Hej Arne,

Er meget glad for at læse dit indlæg, for vi har nøjagtigt samme problem med Animal Planet, som det du beskriver.

Troede det var vores udstyr der var noget galt med. Men efter en nulstilling af både TDC netboksen, og TV boksen, som overhovedet ikke ændrede noget, måtte Google på banen.
Her faldt vi over dit indlæg, og dermed kan vi forstå at problemet ikke ligger hos os, men hos TDC.

Flere dage med Animal Planet uden lyd, og med et billede der ofte fryser, er sgu ikke ok.

Helt ok at TDC kan opleve tekniske fejl. Men når det rammer flere af kunderne, er det underligt at det er os (kunderne) der skal gøre opmærksom på det, og ikke TDC der fanget fejlen, inden signalet sendes ud, eller skriver at de er klar over problemet og arbejder på en løsning.

Kom nu TDC. Det er I nødt til at gøre bedre !
Vi betaler jo for et produkt, som vi åbenbart et flere der ikke får.

Hører gerne fra andre med samme problem, for tror at der er mange andre, der som Arne og jeg, ikke er imponeret over TDC pt.

TDC: Hvordan vil I løse problemet for os, og hvilken kompensation tilbyder I ? For I forventer vel ikke fuld betaling for et produkt det ikke leveres fuldt !?
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Har også konstateret den pågældende fejl på to forskellige lokaliteter.

Driftsstatus skriver ikke noget om fejlen....

kom endelig igennem søndag til TDC som var klar over fejlen, og arbejdede på sagen. Animalplanet kører nu igen perfekt. (man kan blot undre sig over at der intet kommer under "driftsforstyrrelser" når man er bekendt med fejlen)????

m.v.h.

Arne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)