Angående: C More Series, C More Hits og C More First - Manglende kanaler

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Vi har lavet en fejl:[/u]

Vi har sammen med februar regningen udsendt regningsvedlæg, at vi ville fjerne de tre C More kanaler C More Series, C More Hits og C More First, fra TV kunder med samlefordele den første april.

På grund af en teknisk fejl, er det ikke sket  før i dag mandag den 12. maj 2014.

Det betyder, at hvis du er HomeTrio kunde med samlefordel fra i dag ikke længere har adgang til C More Series, C More Hits og C More First medmindre du ønsker at tilkøbe C More Total pakken.

Ønsker du at tilkøbe C More Total pakken, kan du gøre det her:  

Bestil C More Total Pakken online

77 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Den information fik jeg også, da jeg i dag ringede til Hotline og ville fejlmelde.

Da jeg spørger til mobilabonnement, som jo var knyttet til de 3 forsvundne famøse kanaler, får jeg at vide af Kundeservice, at prisen ikke kan gøres mindre. Jeg betaler nu 199 kr. pr. md. + 29 kr. for 4G, da TDC da ikke lige vil inkludere denne service. Damen ville ikke engang besvære sig med at tilbyde alternativ mobilpakke for min ægtefælle og jeg.

Så vi måtte så tage konsekvensen og opsige mobilabn. og tilmelde os andet selskab, som kunne matche de samme services som vores snart forhenværende TDC mobilløsning + mere data + 6 timer fri taletid oveni + 0 kr. i oprettelse for - hold fast: 99 kr. pr. md. og 4G kommer gratis oveni!

Den meget høje pris i TDC var vi opmærksomme på, men kanalerne opvejede det, men nu hvor de er væk, så tror jeg TDC vil opleve en masseflugt fra samle(u)fordele. Dårlig forretningsmetode :-)

Jeg er fuldstændig enig med dig kimbr. Det er, snart var, også grunden til at jeg har mobilabn hos tdc. De skal godt nok være hurtige til at finde på noget nyt, hvis de ikke vil miste mange mobil kunder.

Synes det er for dårligt at man skal TILKØBE disse kanaler når de stadigvæk står i min liste over tv kanaler og at disse kan ses stadigvæk på iphone og iPad
Synes jeg har rigeligt inde hos jer og vil hellere undvære nogle tyske,norske og svenske for at få disse tre tilbage igen
Du Patrick ....... når vi laver FEJL, er der ofte en konsekvens ! Når I fjerner c-more kanalerne fra maaange mennesker ...... forsvinder vores samlefordele - PUFF !! Jeg kan nærmest næsten ikke forestille mig - størrelsen på håndvaskene hos Jer. Den rene hånd på hjertet, tror du VI bliver hos Jer med mobil og det hele. Fordelene er versvunden !!! Come on Humørikon griner højt

Karin

ja når vi mister en fordel må TDC da tilbyde os en ny istedet for også jeg synes priserne er rigeligt høje i forvejen, jeg har kun TDC pga. kanalerne nu, vil jeg tjekke andre udbydere

Hej Patrick og TDC
Jeg troede i havde lært at melde sådan noget ud på anden vis end via regningen, det samme skete da i fjernede TV2 film fra den store pakke.

Denne gang går det ud over Jeres gode kunder der nok lige som jeg betaler på den anden side af 15-20.000 om året for Jeres service.

Det er en skam i ikke har taget jer tiden til at kontakte Jeres kunder der bliver berørt af dette.

Normalt er jeg rigtig glad for TDC trods prisen, ting som dette giver jer ikke ligefrem plus point.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kan læse, at nogle af jer har misforstået hvad fejlen er, så det vil jeg lige præcisere.

Den fejl vi har lavet, er ikke at fjerne kanalerne, men at lade dem være tilgængelige 1½ måned længere end varslet.

De skulle have været væk den første april, men forsvinder ikke før den 12. maj.

Det har på ingen måde været meningen af nogen skulle føle sig snydt. Tværtimod er det et forsøg på at forbedre mulighederne for alle.

Det har vi gjort, bl.a ved at lancere TDC Premiere efter vi har varslet at kanalerne vil forsvinde.

Vi undersøgte i hvor høj grad de bliver brugt og kunne se, at langt de fleste af dem som har kanalerne via TDC Samlefordele ikke bruger disse C More kanaler.

Vi ønsker at sammensætte vores tilbud, så de passer til flest mulige. Det vil selvfølgelig ramme de få, men vi håber altså at I så vil være glade for TDC Premiere.

Vi har sikret at alle er varslede ved regnings vedlæg. På denne måde er vi sikre på at vi har afsendt budskabet så alle har mulighed for at modtage og læse.

Alle er forskellige og derfor vil man gerne have besked på forskellig måde.

Vi er nød til at vælge en og for at sikre alle får besked, har det været denne måde.

Det er meget vigtigt for os, at alle vores kunder tjekker regningen, så vi undgår eventuelle fejl og mangler.

Vi ønsker hele tiden at vores kunder har de bedste produkter, derfor lukke vi ind i mellem for gamle produkter og åbner for nye.

Det er udviklingen og det ønsker vi at fortsætte med, så vi hele tiden har tidssvarende produkter.

P.S.
Er der nogen som mener de ikke har fået besked via regningsvedlæg, er de velkommen til at sende mig en PM - Send PM til Patrick her på forum - så vi kan se hvad der er gået galt, om noget.

Hilsen

Hej Patrick. Jeg er ked af at sige det men sikke en gang gas. Tror simpelthen ikke på at det er mindre tallet der ser c more. C more er helt klart en af grundene til at Jeg ikke har skiftet tv udbyder, før nu!! De 3 kanaler gjorde at prisen på jeres Home trio var ok. Men nu ligger prisen i den tunge ende. Det er helt sikkert at jeg skifter til anden udbyder.
Hej Patrick

Jeg kan kun sige: it hurts my intelligence!

Det tilbud jeg accepterede i slutningen af sidste år, var ikke tidsbegrænset! Jeg er sikker på at I allerede vidste at I ville fjene denne fordel 3 måneder senere. Jeg rendte både her og der, talte med kundeservice etc, men ingen nævnte noget som helst om at kanalerne ville blive fjernet. Hvis de havde nævnte det, havde jeg ikke brugt tid og kræfter på at komme igennem jeres system.

Jeg har lært for længe siden at læse alt hvad der står på jeres regninger, det underlige er at netop den regning modtog jeg ikke via mailen! (det har jeg også talt med jeres kundeservice om).

I min optik er det bedøvende ligegyldigt hvor mange der ser på disse kanaler, I har lokket kunder til at flytte deres mobiler over til jer, på basis af en ikke tidsbegrænset service.

Etisk er i på meget tynd is, og det kommer givetvis til at koste jer på den lange bane

eneste problem jeg ser her er at tdc tilbyder en vare (C More Samlepakken) også tager de den væk igen uden at tilbyde noget andet.

jeg så selv C More kanalerne flere gange om ugen

det da fint nok i giver besked om at i gør det

men det er jo ikke problemet at i ikke giver besked problemt ligger jo i

at i fjerner nogle kanaler fra folk

uden at tilbyde andet i stedet mange har jo kun taget fks mobil abo hos jer pga

disse kanaler

Ja, sikke noget - er netop vendt tilbage fra 3 ugers ferie og opdager rod  i kanalerne på tv,et.  Der mangler netop de her omtalte C more  kanaler (jeg tror ikke, at vi har fået besked om, at de vil udgå !!)  Vi skiftede i begyndelsen af april til den store  TV pakke og fik en fantastisk god service fra en TDC medarbejder i forretningen om alle de fordele og nye kanaler vi ville få - men intet om, at de tre vi allerede havde ville blive fjernet, men kun de ekstra 2 eller  3 vi fik i tilgift -gratis - i et stykke tid.  Men nu er alt fjernet. Nu læser jeg jo alle indlæggene fra utilfredse TDC kunder, som jeg kun kan tilslutte mig.  Det er da for dårligt, at vi blev lovet en masse, som så virkede i ca. 1 måned, og hvis  vi nu vil  fortsætte skal vi betale!!!  Det kan man bare ikke - så må TDC give en reduktion i prisen eller give os noget andet godt en den månedlige film.

Omdømme 1

Kære Patrick,

Har skrevet før, men nu hvor du præciserer jeres fejl, kan jeg kun tilslutte mig de øvrige abonnenter i deres synspunkter. Du/TDC holder en "politikertale" der ganske enkelt preller helt af på mig. Hold dig hellere til det simple faktum, at abonnenterne udsættes for aftalebrud. Min kone og jeg blev i månedsvis kimet ned om at få samlefordele, da vi ellers har ALT hos Jer. Tungen på vægtskålen blev aftalen om de 3 C More kanaler kontra en høj mobilpakke-pris.

Derfor er der nu ingen grund til at betale den høje pris, da TDC Kundeservice end ikke besværer sig til at tilbyde anden billigere løsning. Jeg har derfor i dag bekræftet an aftale med anden mobiludbyder.

En anden ting der får mig op i det røde felt, er din begrundelse i de få seere og at der i stedet sendes 1 film om måneden og det mener du opvejer 3 kanalers daglige filmudbud!

Desuden er du og for den sags skyld Kundeservice så bund-frække, at I i stedet ”tilbyder” (læs: lokker til at flå flere penge ud af kunderne) C More pakken til kun 199 kr. pr. md. eller 2.388 kr. årligt i stedet for den lovede samlefordele. PS: Vi betaler pt. minimum 16.200 kr. årligt for TDC services og synes også, at vi kan bruge nogle af vores penge til andre ting end TDC.

Du forgylder til sidst din salgstale til at skrive om ”udvikling” og ”tidsvarende produkter” – store ord der kamuflerer, at TDC har svigtet deres mange kunder. Husk at udvikling også handler om at have tilfredse kunder i butikken, hvilket trådene i disse dage viser det modsatte af.

Hej

Jeg er også en af de meget utilfredse kunder, der nu har mistet c-more kanalerne. Jeg må indrømme at jeg finder det MEGET paredoksalt, at da I i januar introducerede de to nye kanaler (TV3 og TV3 puls) steg min abonnomentpris med 50 kr. MEN nu hvor i fjerner 3 kanaler forbliver prisen det samme. Jeg er nødt til at sige at det simpelthen ikke hænger sammen. Hvis c-more kanalerne er 200 kr værd om måneden, vil jeg da vældig gerne vide hvorfor jeg stadigt skal betale den samme pris nu hvor de ikke længere er der. Det er enormt dårlig kundeservice. Jeg overvejde at skifte abonnoment allerede i januar da prisen steg (50 kr for to kanaler er ærligt talt lidt i overkanten), men valgte at blive bla. pga. c-more kanalerne. Nu er jeg så nødt til igen at overvje om jeg virkeligt vil blive hos et selskab, der åbenbart ændre i abonnoment vilkårene efter forgodtbefindende. Det er fint at i udskifter kanaler en gang i mellem, men når man fjerner 3 kanaler forventes det at der kommer 3 andre i stedet for. Mht. premiere filmen, som i mener opvejer 3 kanaler er jeg indtil videre ikke imponeret. 1 film om måneden (og indtil videre ikke noget interessant) for 3 kanaler der sender film og serier 24/7, syntes i selv det virker rimeligt, nej vel. 

Hilsen

En meget skuffet kunde.

For nylig har jeg, som mange andre, flyttet mit mobilabonnement til TDC netop pga. de ekstra kanaler. Vil opfordre alle til at skrive herinde - så kan det da være der sker noget.

Jeg kan kun tilslutte mig kritikken. Jeg blev selv lokket til at flytte mit mobil abonnement over til TDC pr. 1/1-2014 med netop de 3 C-More kanaler som lokkemiddel og nu få måneder efter, hvor TDC har fået pengene, så bliver varen taget tilbage uden at betale pengene retur. Mere ussel forretnings moral skal man lede længe efter...

Jeg forventer at mit mobil abonnement bliver flyttet omkostningsfrit tilbage til min foregående leverandør omgående og at jeg får min årelange rabat på 50,- om måneden tilbage.

Jeg håber i øvrigt ikke at det passer, at jeg er blevet pålagt en ekstra udgift for de elendige TV3 kanaler, som jeg INGEN interesse har i. Det samme gælder i øvrigt den nye månedlige præmiere film som på ingen måde kan gøre det ud for 3 hele kanaler.

TDC skal gøre sig STORE anstrengelser hvis de fortsat ønsker at bevare mig som kunde og hvis det ikke lykkes, så kan man forvente at høre fra forbrugerklagenævnet. 

Hvordan ville I selv have det hvis kassedamen begyndte at pille varerne op af jeres indkøbsvogn efter I havde betalt for jeres indkøb?

Er det den måde man belønner folk, der har været kunder i 20 år?

Kan også kun tilslutte mig i rækken af utilfredse TDC kunder, over at vi har mistet C More kanalerne. Og er helt enig i det som en anden i denne tråd skriver mht at, hvis C More kanalerne nu skal koste 199 kr pr måned, så må vi der har haft dem længe i vores abonnement, da skulle have en prisnedsættelse, når vi ikke har dem mere.
Ja jeg er godt nok også MEGET skuffet over de fjenede c more kanaler som jeg fik som samlefordel, ligesom jeg kan læse andre også blev lokket med.

Da jeg startede 1/3 var der ingen der sagde at de ville blive fjernet, jeg fik at vide at der var 26 kanaler og nu er der kun 23 Ligeglad humørikon Det er bare ikke iorden, ligesom den manglede 5.1 dolby digitallyd...Der er kun stereolyd og vi skriver sgu da 2014...Selv med en alm. antenne kan man da tage 5.1 på DR...

Håber da vi får nogle andre kanaler som tak for at vi samler alt hos jer, ellers finder jeg da nogle andre udbyder, for det her minder da om Låsby Svendsen salgs metoder... Gal humørikon

Da vi sidste år indgik en aftale med TDC om TDC Home Trio var det C-More kanalerne, der ble grundklaget for den endelige beslutning. Hvordan kan TDC juridisk forklare, at man uden videre fjerner nogle ting i en indget aftale. Det er ganske simpelt dårlig forretningsmoral og vil forhåbentlig ramme TDC hårdt med mange frafaldne kunder.

Mark

He. Du har fuldstændig ret. C More gjorde en forskæld, ingen reklamer og mange film. Jeg bestildte fiberbredbånd i går. slut med TDC. de lavede også lige et stunt forleden dag med noget service i vore butik. Det er så let for dem at lave noget om--- de har jo skrevet det ud, ja men hvem læser alt der kommer ind af sprækken. Jeg vil tro at TDC tager 18-20K af mine lommepenge hver år så de skal også levere- er der ingen gode samlefordele. kan vi være kunder alle steder, flere leverandøre smider gerne lidt gode tilbud med i posen :-)

hvorfor kan man ikke se hvad kanaler man har i sin pakke (svar ikke med at det findes under abbonnementer, for jeg får nærmest altidt en 'fejl på server' når jeg forsøger at se noget der)? Vi har haft C-kanalerne i lang tid og det undrer mig en del at de lige pludselig er væk...  er det ligesom med internet hastighed at, i blot leverer hvad der lige passer jer og ikke har nogen forpligtigelser????

Vi er også noget utilfredse her over de manglende C-more kanaler. Børnene havde glædet sig til at se Lorax i morgen. Vi vil nok også se os om efter noget andet.

Sikke en gang tom luft at sige at en premiere film om måneden kan udfylde film 24/7 og så er det nogle kedelige valg af film . det er ikke ok og mener hellere ikke det er lovligt i forhold til forbrugerlovgivningen , men forbrugerrådet bliver nok kimmet ned den næste stykke tid og alle andre udbydere får nok rigtig mange nye kunder som springer fra TDC efter den svinestreg . det er indbegrebet af dårlig service og realitetssans fra TDC hvis de synes det er ok at tage samme pris for noget , hvor de fjerne en stor del som tiltrak kunde i første omgang , og det ligner aftalebrud . men det må forbrugerombudsmanden kunne give svar på i næste uge . hvis ikke der kommer noget som udfylder de 3 kanaler på en fair måde , så er jeg tidligere kunde hos TDC, som jeg tror mange andre er efter dette . TDC skal mærke det på pengepungen før de reagere desværre . 

Omdømme 1

Jeg fik i dag bekræftelse fra TDC om, at jeg har opsagt mit mobilabonnement per 16/6 (Jo, TDC skal da lige trække den 30 dage mere). Og for at det ikke skal være løgn, så står der desuden, at jeg mister mine samlefordele, bl. a. Fri Weekend, hvor jeg kan ringe på min fastnet for 0 kr. i nattetimerne i weekenderne.

Det er jeg ligeglad med, men minsandten om de ikke binder mig i 6 mdr. til den latterlig tjeneste, hvor de punker mig for 18 kr. per måned i et halvt år.

Det virker som om de bruger trusselsbreve, hvis man opsiger en aftale, de selv har brudt ved at fjerne vores C More kanaler, endda uden at informere om det.

Jeg har dags dato indsendt en skrftlig klage til TDC om ovenstående og i morgen besøger jeg Telia eller anden udbyder, for nu er det ved at være slut med TDC.

PS: Jeg ved ikke hvem der fifler med titlerne på forum, men jeg er IKKE "Junior konsulent". Jeg er ganske almindelig abonnent og således bruger af siden. Jeg har derfor ingen som helst konsulentfunktion og titlen bedes slettet og kald mig bruger, som jeg er.

Vi vil gøre det kort; farvel TDC=torske dum centralen
Kære TDC.

Hold nu op, altså. Når man dagligt beskæftiger sig med kommunikation, så er det her simpelthen en tynd omgang at læse jeres såkaldte begrundelse.

Faktum er, at en masse af jeres kunder har samlet abonnementer hos jer, da det samlet set kunne betale sig på grund af jeres samlefordele. Uden dem, ja så forsvinder fordelen for mange kunder, incl. undertegnede.

Jeg ved ikke, hvad den reelle forklaring er på, at I fjerner kanalerne. I skriver, at der ikke var ret mange der så dem, men stinker jo langt væk af den dårligste søforklaring. Til gengæld er det åbenlyst, at I og C More kommer til (i hvert fald forsøger på) at tjene ekstra penge på at udbyde kanalerne som en ny selvstændig pakke. Det er så fint nok, men sig det dog som det er.

Tilbage står, at I tager noget væk fra jeres kunder, som de/vi har opfattet som en del af den samlede aftale med jer. Hvilke konsekvenser det får for jer må tiden vise.

Herfra blot et good night, and good luck!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)