Ændring af TDC TV pakker (Februar 2015)


Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
  • YouSee Forum Team
  • 538 kommentarer
Hej

Vi har bemærket, at der er kommet flere spørgsmål omkring ændringen af TDC TV-pakkerne og deres indhold.

Indtil nu har TDC TV-pakkerne indeholdt TV, Bredbånd og Telefoni. Det er blevet ændret, så pakkerne ikke indeholder telefoni længere, men det kan dog tilkøbes ved siden af. I stedet er Optagefunktion, Arkiv og Film & Serie-pakken blevet en fast del af TDC TV-pakkerne, og skal derfor ikke tilkøbes ved siden af, som man har skullet indtil nu.

Eksisterende kunder vil køre videre med deres nuværende pakke, men hvis du har lyst til at ændre pakke, kan du kontakte vores kundeservice her: Kontakt



Du kan læse mere om TDC TV og pakkernes indhold her: http://tdc.dk/tv

/Stefan

7 Kommentarer

Det er bare typisk TDC at snige en ændring ind ad bagdøren uden at fortælle nogen om det.

Hvorfor skriver i ikke på jeres hjemmeside på forsiden at i har lavet den her ændring, eller sender et brev til jeres kunder?

Hvis optagefunktion, tv-arkiv mm. er blevet en del af pakkerne, hvorfor skal jeg så stadig betale 99,- for plus-abonnement i marts måned??

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Jeg svarer lige på begge spørgsmål.
@ck Vi sender løbende information til de kunder, som har har sagt ja til, at vi må kontakte dem. Hvis du ikke har sagt ja til det, vil du kun få information, hvis der er ændringer i pris eller i den pakke, som du abonnerer på.

På følgende link kan du give os tilladelse til, at vi må kontakte dig, og du vil derefter få information og tilbud på telefoni-, TV- og bredbåndsydelser: http://privat.tdc.dk/kontakt/bedre_raadgivning/
@Wraber De funktioner erstatter telefonien, som indtil nu har været en fast del af pakkerne. Din pakke fortsætter uændret, men hvis du gerne vil ændre det, skal du kontakte vores kundeservice. Det kan du gøre her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Lynhurtigt bredbånd skriver i, i reklamen på jeres side. Jeg har max 2Mbit/0,43 Mbit, ud af de lovede 10MBit.

Og jeg vil godt snart ha' lov til selv at vælge, hvilke kanaler jeg vil se og betale for. Lige pt., er der 22 kanaler, jeg gerne vil ha' fjernet, tak. Og jeg har ikke noget at bruge optagefunktionen, arkivet eller film/seriepakken til.

Man fjernede også Tv2 Zulu (uvist af hvilken grund?) Og krævede så betaling (10 kr pr. md.) for, at man kunne beholde den. Ydermere steg mellempakken med 30 kr.  pr. 1. Jan. 2015. 

Jeg påtænker at ændre min tv-pakke hvis det er muligt, da jeg var tvunget til at vælge en pakke med telefoni, men ikke bruger det (har tlf. med abb. fra anden udbyder).

Jeg er derfor mere interesseret i at have samme kanalpakke, men med optagefunktion og arkiv, da jeg rent faktisk vil kunne få noget ud af disse funktioner.

Desværre virker linket til http://privat.tdc.dk/kontakt/ ikke?

Mvh Stinne

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Stinne_bc

Det kan jeg godt se. Jeg retter det lige til.

Prøv med dette i stedet: Kontakt

/Stefan

Stefan:

Det passer ikke hvad du siger, jeg har for nyligt fået et brev fra jer med posten vedrørende tv i flere rum.
Så ifølge dig burde jeg derfor modtage et brev omkring ændringer i jeres tv pakker. Det har jeg ikke, og det er desværre ikke første gang jeg oplever det.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)