Ændring af abonnement

Hej TDC

Jeg skriver her fordi jeg ikke kan finde noget mail eller telefonnumrer til support jeres hjælpe sider, de er der jo nok et sted men de er altså godt gemt!

Sagen er, at når jeg kigger på min faktura står der ikke specificeret hvad det er jeg har købt af services.

Der står bare abonnement og forbrug, men abonnementer på hvad og hvilket forbrug er der tale om? Det synes jeg er meget relevant at udspecificere på en faktura.

Jeg lod mig overbevise om at samle mit mobilforbrug hos Jer, fremfor Oister som tidligere, jeg troede det var med i Hometrio pakken, men jeg kan se det er noget der koster ret meget ekstra, så den aftale ønsker jeg at vi dropper - Oister var langt billigere!

Jeg ønsker heller ikke HDTV længere, jeg vil tilbage til kun at have Hometrio til 499,-.

Kontakt mig venligst personligt på min privat email hvis dette ikke kan ordnes automatisk,

Tak

Sune

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette her er et kunde forum. dvs. Kunder hjælper kunder. Du bliver nødt til at ringe til TDC kundeservice.

For at finde det telefonnummer gør du følgende

tdc1.jpg

På forsiden (tdc.dk) tryk på den hvide firkant under den øverste reklame, helt ude til højre, hvori der står kontakt.

tdc2.jpg

Her vælger du hvad du hvad du vil have kontakt til TDC om, i dit tilfælde vil det nok være "Abonnement og regning"

tdc3.jpg

Her vælger du underpunktet. Jeg gætter på at det er "Home Duo og Hometrio-regninger" i dit tilfælde.

tdc4.jpg

I højre side af billedet kommer de kontaktinformationer frem du skal bruge. Både telefon, og mail. Forum er stadig kun kunder hjælper kunder. Og det nummer du skal taste efter hovednummeret er desværre ikke altid up to date, men lyt til stemmen i røret, og tryk på det stemmen i røret siger. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)