Akut! Spørgsmål om 3D og kanal-indstilling

Hejsa.

Jeg havde før TV fra YouSee hvor mit TV kom igennem kabelboksen og at jeg derved kunne bruge min almene fjernbetjening.

PÅ min fjernbetjening havde jeg mulighed for en del funktioner. Jeg havde mulighed for at se TV/film i 3D. Det synes jeg ikke at have mere? Humørikon frustreret

Derudover kunne jeg via min dejlige Samsung fjernbetjening, indstille mit fjernsyn til at skifte kanal hvis der var et program jeg gerne ville se, sådan så hvis jeg havde glemt at det var der, så skiftede mit TV sådan så jeg aldrig gik glip af mit program - YAY! Meget glad humørikon

- Bortset fra at også dette synes at være forsvundet efter jeg skiftede til den der TDC-box (der efterhånden vækker en del tænders gnidslen her i huset) Trist humørikon Gal humørikon

Er der nogen der ASAP kan besvare mig på hvorvidt disse funktioner ER en saga blot eller om det blot er 'hemmelige levels' som jeg endnu mangler at finde nøglen til et sted i den fagre tekniske verden?

På forhånd mange tak. 

- P.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Procella

Det er meget enkelt. Du ser ikke TV gennem dit Tv, når du har TDC TV. Du ser det gennem boksen. Faktisk har jeg en gang før svaret på nøjagtig samme spørgsmål omkring de mere avancerede funktioner i mit svar i denne tråd, hvor jeg kommer nærmere ind på hvorfor du ikke kan bruge de mere avancerede funktioner på dit smarte TV: /t5/Tv/Samsung-smart-tv-tilslutning/m-p/151219

Med hensyn til at du ikke kan bruge din fjernbetjening til TV'et mere, så er det helt og holdent afhængig af hvilken boks de forskellige udbyddere bruger. TDC's fjernbetjening er nok desværre ikke compatibel med Samsung TV. Det kan der nok desværre ikke gøres mere ved...

Venlig hilsen, Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P