Åh nej! Problemer igen! Ingen signal?!

Jeg smutter lige ind under mine optagede udsendelser her til aften for RIGTIG at sætte mig til at hygge mig med min nye yndlingsserie 'Constantine' der køre på 6'eren.

Til min GRU opdager jeg at de slet ikke er blevet optaget! Overrasket humørikon Gal humørikon

Jeg DRØNER ind i min TV-Guide for at checke op på min serie - selvom jeg godt ved at alt er tabt. Kanalen gør sig nemlig ikke i genudsendelser af lige præcis dén serie (Tusind tak TDC!).

Jeg ser så OGSÅ at der for næste Lørdag, ikke er registreret at jeg fame vil have min serie altså! Da jeg så prøver at bide i det sure æble og så lege at hele 2 afsnit af en serie nok slet ikke er så vigtigt på den lange bane og prøver at genoptage serien for næste uge af - så står der følgende:

TV-Signalet er midlertidigt afbrudt. 

- Prøv venligst senere.

Der er umiddelbart ikke registreret nogen driftsforstyrrelser.

Selve Tvét køre på livet løs. 

Jeg har optaget programmer tidligere i dag/i går.

What. Da. Fug. !?!

Min begejstring for TDC og den teknik og info der medfølger kan efterhånden ligge på et forbistret lille sted! 

6'eren ligger nemlig ikke som mulighed i det der skide arkiv, så det er bare sur banan og en prut at pille i! Der er vitterligt INTET jeg kan gøre for at få fingre i mine mistede afsnit af serien. Jeg har sågar endda haft forsøgt at søge på fejlsætningen inde på TDC's side og heller ikke dér fik jeg noget ud af det.

Lad venligst være med at sige jeg skal genstarte et eller andet. Jeg har nemlig fået at vide at så mistes ALT det der tidligere er optaget på disken - hvilket jeg selvsagt ikke har nogen former for interesse i. 

...kors i skuret hvor er jeg indebrændt lige nu!!!! *growl*

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8