Spørgsmål

6'eren tillader ikke optagelse.

Jeg betaler min regning, jeg bruger jeres udstyr som beskrevet, og så bliver jeg mødt af ovenstående besked da jeg ikke forstår den ikke har optaget et program jeg ikke ville gå glip af..

Med fare for at blive overset pga sprogbrug, men ude af stand til at understrege min irritation uden:

HVAD FANDEN BILDER I JER IND?

Jeg går ud fra jeg med lidt research og ændringer i setup og/eller udstyr kan omgå det og optage hvad jeg har lyst til - men hvorfor tvinger i mig dog til det???
Jeg betaler som sagt mit abonnement, og nu siger i, hvis jeg forstår det rigtig, at I bestemmer hvad og hvornår og OM jeg må se et givet program??

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Nu kommer der måske ikke et svar fra You See her på brugerforummet, men det kan da være at der er nogle brugere som kan komme med nogle indspark.
Sprogbruger skal modereres.
Yousee skriver, at det er fejlmeldt. Problemet er på flere kanaler.
Omdømme 5
Badge +5
Hej IceDaForce

Det er korrekt som Logan skriver, at der var en fejl, men denne er dog løst igen. Hvis du stadig oplever fejlen, så skal du blot prøve at genstarte din tv-boks :)

Lad os holde den gode tone trods frustrationerne.

Jeg beklager fejlen mange gange.
Vi fik også beskeden "6'eren tillader ikke optagelse". Vi skulle slukke alle bokse og starte op igen, så hjalp det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)