3D leje film fra TDC eller Blockbuster?

Hej

Jeg har været så heldig at få et 3D TV, og vil høre om der er planer om TDC begynder at udleje 3D i jeres filmudlejling på TV boksen? Eller om Blockbuster kommer til at gøre det?

På forhånd tak

Søren

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Søren.

Det her er et Bruger forum. Bruger hjælper bruger. Så hvis du skal have svar på spørgsmål til TDC er det en god ide at kontakte dem på deres kundeservice. Kunder ved ikke så meget om hvad TDC har planlagt. Glad humørikon

Men med det sagt, tror jeg ikke det er noget der kommer lige med det samme, da streaming af 3D kræver en STOR båndbredte, og er tilsvarende dyrt at streame for udbyder. Jeg har prøvet at streame 3D filme fra Netflix (US netflx) og jeg var nødt til at tage ALT andet fra (Jeg kører effektiv 8,8 mbit ned) derefter var det kun lige akkurat jeg kunne klare det, og det var kun 720P (HD). 1080P (Fuld HD) 3D kunne jeg ikke modtage, så hakkede det, og den skulle hele tiden fylde buffer. Husk at det vil tage samme båndbredte fra "afsenderen" for at kunne servere 3D, så det bliver dyrt i server hardware og Datalinjer, der kan streame 3D. Det tager ca 3 - 4 gange så meget båndbredte som "normal" streaming.

Venlig hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)