2 kanaler bliver til én?

Fik et brev ang nogle kanalændringer, forleden. Deri stod der, at 2 kanaler bliver til én. Det drejer sig om Canal8 og Eurosport2, som bliver lagt sammen til en. Ydermere bliver Kanal Sport lukket. 3 kanaler jeg alligevel aldrig har set.

Så håber jeg at mellempakken bliver biligere, nu da 2 kanaler forsvinder. Der står nemlig ikke noget om, at de bliver erstattet af andre.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Piaggio

På nuværende tidspunkt er der ikke planer om ændringer af pris.

SBS Discovery, som ejer Eurosport-kanalerne og Canal 8, har valgt at lægge kanalerne sammen til én kanal, som er Eurosport Danmark. Vi vurderer vores pakker løbende, og der kan derfor ske ændringer i kanalsammensætningen. Dette fremgår også i vores vilkår for TDC TV.

Takker for svar Ajla. Men det hjælper jo ikke, min pengepung Blinkende humørikon Jeg har et par gange skrevet, at der burde være frit valg af kanaler, så man betaler for de kanaler man ser jævnligt. PT er der 22 kanaler jeg ikke ser. Og jeg kan ikke bare vælge en anden pakkeløsning da kanalerne jeg ser, er blandet sammen, i de forskellige pakker. Jeg har så mellempakken.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg vil gerne sende dit ønske mht. kanal-sammensætning videre til rette afdeling.

Jeg kan ikke sige, om det i fremtiden vil blive en mulighed. Glad humørikon

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)