Yousee skruer op for internettet

Har lige læst denne artikel ttp://<A target="_blank" href="http://www.business.dk/digital/yousee-skruer-op-for-internettet-for-400.000-danskere Da det jo er et TDC ejet selskab, forventer jeg at det samme sker for os der har TDCTrio. Jeg sidder med en forbindelse der på en god dag, kan snige sig op på 4,7 MBit i download og 0,43 MBit i upload og på en dårlig dag max 2,5-0,43. Jeg vil også ha' en 100 MBit linie, her i udkantsDanmark (Lolland), tak.

6 Kommentarer

Nå, man kan åbenbart ikke bruge url, så her er linket: http://www.business.dk/digital/yousee-skruer-op-for-internettet-for-400.000-danskere

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Piaggio

Det tror jeg ikke du skal regne med sker. Der hvor de skruer op for hastigheden, er Internet via TV antenne stikket, eller i Lysleder. Det du har er nok Telefonlinjen, og TDC-TV tager en god en del af din båndbredte også (ca. 4,5 Mb pr. box, mere hvis du ser HD programmer.) Der er desværre også begrænsninger på hvor meget der kan sendes gennem telefonlinjer, afhængig af afstand til centralen. Og dit TDC-TV har første prioritet til linjen. Det der så er tilbage efter TDC-TV har taget sin del af linjen, kan så bruges til "normal" internet trafik.

Venlig hilsen

Brian

Det er helt TDCs egen skyld de ofre ikke ret meget på kobbernettet og mange steder bliver de så overhalet inden om af Fibia så de mister mange kunder nu jeg er en af dem de har selv bragt sig i situation at fibernettet tager deres kunder
Hej BrianHansen

Det vidste jeg så godt, det du skriver. Men det må være muligt, at få en hurtigere forbindelse. Fibernettet kommer ikke forbi min plet på Lolland lige foreløbig, desværre, for så havde jeg valgt det. Og andre der kan levere via telefonstikket, har stort set samme pris på varen, så det kan ikke betale sig at bytte TDC ud, desværre.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Her på lolland-falster har vi et problem med afstande.

Det er derfor at rigtig mange kunder oplever de ekstra lave hastigheder.

Som det er lige nu har vi kun fremskudte centraler i maribo, herritslev og sakskøbing.

Jan

Hvad med at få sat en op i hver by uanset størrelsen på byen her på Vestlolland. TDC svømmer jo i penge. så bare kom igang.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)