Svar

YouSee -Nothing på PC!

Efter skifte fra TDC til YouSee kan man ikke længere reserverer optag fra sin PC ligesom planlagte optagelser heller ikke kan ses på "Min Side" efter skiftet til YouSee

Har talt med et par support folk og de har ikke samme forklaring den føste forklarede at man arbejdede på sagen og den næste forklarede at dette ikke længere var ville blive muligt

Kan nogen forklare facts og hvorfor kommer der ikke en info. boble op med besked til kunderne?

icon

Bedste svar af ellap44 17 juli 2016, 18:11

Tak for dit indlæg og betraktninger

Det lid underlige er at i starten at denne nye YouSee periode kørte det faktisk nøjaktigt som i TDC regi

Mvh,

ellap44

Se original

7 Kommentarer

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så arbejder de på at gøre det muligt på Yousees nyeste boks.

Jeg synes, det lyder underligt, hvis tv-guiden ikke kommer til at understøtte de gamle TDC-kunder også. Boksen understøtter det, så tv-guiden skal jo bare gøres TDC-kompatibel...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ja, det er rigtigt, Remote Record vil være en ting der skal implementeres på Humax boksen, hvornår vides ikke, det kunne tænkes at den understøttelse kommer sammen med understøttelsen af DSL boksene, så det er jo noget der skal kunne bruges til begge platforme.

Det er bare min tanke om det.

Det lid underlige er at i starten at denne nye YouSee periode kørte det faktisk nøjaktigt som i TDC regi

Mvh,

ellap44

Det lid underlige er at i starten at denne nye YouSee periode kørte det faktisk nøjaktigt som i TDC regi, men har ikke virket de seneste par uger

Mvh,

ellap44

De har flere gange skrevet på facebook, at det burde være muligt. De vil undersøge hvorfor nogle ikke kan...

Mange tak for svar og din interesse, det virker stadigvæk ikke her på 3 forskellige platforme, men måske en skønne dag:-)

Ret mærkværdigt og underligt at YouSee ikke forsyner de Uviksomme funktioner med en taleboble og/eller anden form for brugbar infomation og orientering:-( 

23.08.2016 Fra her til morgen virker det hele igen som det skal, så emnet betraktes som lukket

Ellap44 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P