Word 2000

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Jeg har et ældre tekstbehandlingsprogram, word 2000, som jeg har brugt på flere computere i en årrække.

Hver gang har jeg lagt det ind fra cd en; men har nu fået det problem, at der på min nye bærbare ikke er noget cd drev; hvad gør man så ? kan det lægges på et usb stik fra cd en, og installeres  ad den vej ?

m.v.h vah

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

I princippet kan man gøre som du foreslår, men det kræver at du er ret dreven udi at anvende computere. Og når du spørger, tillader jeg mig at gå ud fra at det nok ikke er tilfældet - for så havde du nok ikke spurgt :-)

Der er dog specialtilfælde hvor det aldrig kommer til at virke alligevel.

Du bør kraftigt overveje at skifte til en ny version af Office. 2000 er for længst udgået og bliver ikke supporteret mere. Det betyder at du har et program på din computer der gør den potentiel usikker.

Hvis du ikke har brug for Word i proffessionel sammenhæng kan jeg anbefale at kigge nærmere på f.eks. Google Docs. Gratis at bruge, fuld kompatibel med dine "gamle" dokumenter og så har du adgang til dine dokumenter alle steder. Derudover slipper du for besværet med at opdatere og udgiften ved at købe nye versioner.

Vh

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du har en anden PC tilkoblet på samme netværk der har et CD drev - kan du "dele" dette drev på netværket, og på den måde få fat i det på den PC der ikke har et drev.

Alt efter hvilken version af Windows du benytter - skal du højreklikke på drevet i "denne computer" og vælge "del" - så bliver du guidet igennem.

tak for svaret, jeg har fulgt rådet, og skiftet til en nyere udgave i word.

m.v.h. vah

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P