Svar

Wndows 8,1 opatering

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

Jeg har netop hentet en del opdateringer til min computer med Windows 8,1. Ved en af dem stod der vigtig-mislykkedes. Nr var KB 3012199.

Hvad gør jeg nu, skal og kan den slettes, eller kan den undværes.

Jeg så at den kunne hentes via Google, skal jeg gøre det,eller har du en sikker link til mig, hvis den skal hentes.  

med venlig hilsen vah

icon

Bedste svar af Trumle 15 december 2014, 07:38

Hej vah.

Du skal ikke bekymre dig om meldingen:"Opdateringen mislykkedes".
Hvis din pc kører uden problemer,og alle andre opdateringer er installeret--er alt i orden.

Opdateringen retter et tidligere problem med fejl/opstartsproblemer efter en rettelse.
Du har altså slet ikke brug for denne opdatering,da du ikke har haft dette problem--vel derfor der meldes "Mislykkedes"?.
Her er beskrivelsen:

KB3012199 for Windows 8.1:
"This update for Windows 8.1 fixes the servicing stack update where the previous updates were

crashing Windows PC’s and users had to go to recovery to uninstall the updates."

Du kan læse om de seneste updates her:

http://www.windows8core.com/windows-8-1rt-december-2014-patch-tuesday-cumulative-security-updates-released-microsoft/

Da jeg ikke selv anvender Windows 8.1 kan jeg ikke svare dig på,hvorfor du mangler muligheden

for at afinstallere Updates. (måske afhængig af de forskellige versioner? NT-OEM-PRO- osv.)

Venlig hilsen
    Trumle

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej vah.

Prøv denne side.Her kan fejl rettes automatisk:

http://support2.microsoft.com/gp/windows-update-issues/da

Venlig hilsen
    Trumle.

Hej,

Jeg har kørt den tilsendte link,men det har ikke ændret noget, der står stadig mislykkedes--vigtig.

Jeg har også prøvet de andre muligheder som der stod,men uden resultat. Skal jeg hente den igen, jeg såden kunne hentes via Google,sker der noget ved det? 

venlig hilsen vah

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej vah.

Opdateringen kan hentes fra Microsoft her:

http://support.microsoft.com/kb/3012199

I "How to optain this objekt":

Vælg 32bit (x86) eller 64 bit (x64) version.
Du skal downloade den,,ikke køre den fra linket.

Du kan først prøve at fjerne den mislykkede opdatering i Installations-oversigten.
Derefter køre "Søg efter opdateringer" igen,for at se om den selv henter en ny.

Jeg kører ikke selv Windows 8.1---så jeg er ikke klar over hvad den retter.

Venlig hilsen

Trumle

Hej igen,

Jeg har forsøgt at fjerne opdateringen, men der mangler en "fjern" på min 8,1  modsat min Windows 7, der står der "organiser" og "fjern", men på min 8,1 mangler "fjern", så jeg har ikke kunnet fjerne den. Jeg gik så ind på din link og downloadede den, men da den var færdig stod der, "du har denne opdatering installeret, og så var jeg ligevidt. Vil du hjælpe mig med at fjerne den gamle, så jeg kan hente den nye.

m.v.h.  vah

Omdømme 2

Hej vah.

Alle dine opdateringer kan afinstalleres.

Billede af siden via "kontrolpanel" i Windows 8.1:

Windows-8-1-Systems-458046-2.jpg

Venlig hilsen

Trumle.

Hej Trumle, Jeg har sendt en mail med et screenprintaf mni side.

m.v.h. vah

Hej igen, Den omtalte mail gik ikke igennem, jeg trykkede på besvar, men det kan man åbenbart ikke.Hvis jeg kan få en mailadresse, kan jeg sende det screenprint jeg har taget; der er som nævnt ingenhverken "fjern" eller "uninstall"  ved siden af "organiser"

m.v.h. vah

Omdømme 2

Hej vah.

Jeg har ikke set/modtaget nogen mail.

Hvis du ikke kan finde opdateringerne,kan denne video måske hjælpe dig:

https://www.youtube.com/watch?v=kE6p2Fv4n0Q

Venlig hilsen

Trumle.

Hej,

Når jeg går ind på siden "Fjern en opdatering" og markerer omtalte opdatering KB3012199, så skulle der ifølge tilsendte tegning og video, ved siden af teksten "organiser" stå "fjern" men det gør der ikke hvad gør man så. Jeg har prøvet at hente opdateringen via linket, blot forat få at vide, et den havde jeg i forvejen, så nu er jeg på Herrens Mark.

m.v.h. vah

Omdømme 2

Hej vah.

Du skal ikke bekymre dig om meldingen:"Opdateringen mislykkedes".
Hvis din pc kører uden problemer,og alle andre opdateringer er installeret--er alt i orden.

Opdateringen retter et tidligere problem med fejl/opstartsproblemer efter en rettelse.
Du har altså slet ikke brug for denne opdatering,da du ikke har haft dette problem--vel derfor der meldes "Mislykkedes"?.
Her er beskrivelsen:

KB3012199 for Windows 8.1:
"This update for Windows 8.1 fixes the servicing stack update where the previous updates were

crashing Windows PC’s and users had to go to recovery to uninstall the updates."

Du kan læse om de seneste updates her:

http://www.windows8core.com/windows-8-1rt-december-2014-patch-tuesday-cumulative-security-updates-released-microsoft/

Da jeg ikke selv anvender Windows 8.1 kan jeg ikke svare dig på,hvorfor du mangler muligheden

for at afinstallere Updates. (måske afhængig af de forskellige versioner? NT-OEM-PRO- osv.)

Venlig hilsen
    Trumle

Hej,

Tak for svaret,nu er jeg beroliget, og arbejder roligt videre.

vi lukker tråden her, tak for denne gang.

venlig hilsen vah

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P