Svar

Windows opdatering

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

Jeg har netop hentet ca 30 opdateringer til min Windows 8,1; uden problemer, men opdateringen KB3000850 mislykkes hver gang, jeg har prøvet 2 gange med negativ resultat.Er der hjælp at hente?

m.v.h. vah

icon

Bedste svar af BrianHHansen 13 marts 2015, 07:22

Hej Vah.

Hvis du læser rundt om på nettet kan du se at du ikke er den eneste der har problemer med opdatering KB3000850. Der ser også ud til at være store problemer EFTER den evt. er installeret. Desuden er opdateringen Optional, og ikke mandatory. så jeg ville bare trække på skuldrene, og lade det være som det er nu...

Ellers kan du jo lave en Googlesøgning på KB3000850, Så kan du læse nærmere på div. diskutionsfora...

Venlig Hilsen

Brian

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Vah.

Hvis du læser rundt om på nettet kan du se at du ikke er den eneste der har problemer med opdatering KB3000850. Der ser også ud til at være store problemer EFTER den evt. er installeret. Desuden er opdateringen Optional, og ikke mandatory. så jeg ville bare trække på skuldrene, og lade det være som det er nu...

Ellers kan du jo lave en Googlesøgning på KB3000850, Så kan du læse nærmere på div. diskutionsfora...

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)