Windows Mail

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

Jeg har 3 PCer, en ældre bærbar med Windows Mail, som i sin tid blev oprettet hos TDC på en gl, stationær med Windows XP og Outlook Express. Jeg har også en stationær nyere med Windows 7 og Windows Live Mail, samt en ny bærbar med Windows 8,1 og Windows Live Mail. Forleden fik jeg en mail fra YouSee, at den udgående server skulle udfases, og jeg skulle ændre min mailopsætning, hvilket jeg gjorde. Jeg var lidt usikker med Windows mail, så jeg kontaktede TDC/YouSee support, og fik at vide, at opsætningen var OK på alle 3 maskiner.

Alt fungerer også helt perfekt på alle 3, lige med den undtagelse, at jeg nu i Windows Mail får alle indgående mail in duplo. På de andre 2 med Windows Live Mail er der ikke noget. Hvorfor mon jeg nu pludselig får 2 stk af hver mail, er der en forklaring på det ?

m.v.h. vah

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Da du er koblet til Yousee må du hellere spørge i deres brugerforum:-)

Som jeg plejer at sige: TDC og Yousee har fælles ejere.... Det har Bilka og Mærsk Line også - men de laver noget forskelligt.

Vh

Peter

Hej,

Problemet er løst,jeg gik, somanbefalet,ind på YouSee Forum; men svaret var ikke fyldestgørende, så jeg ringede til YouSee support, som løste problemet til min fulde tilfredsstillelse.

tak for denne gang

m.v.h. vah

vah skrev:
Alt fungerer også helt perfekt på alle 3, lige med den undtagelse, at jeg nu i Windows Mail får alle indgående mail in duplo. På de andre 2 med Windows Live Mail er der ikke noget. Hvorfor mon jeg nu pludselig får 2 stk af hver mail, er der en forklaring på det ?

m.v.h. vah

Hej

Det var da godt, at du blev hjulpet, men hvad var løsningen? Overrasket humørikon

Din tråd skulle jo gerne indeholde en løsning, som andre kan bruge. Glad humørikon

Dit indlæg i yousee forum er her. Måske kan nogen bruge det.

http://forum.yousee.dk/showthread.php?4814-Windows-Mail-Windows-Live-Mail 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P