Windows Live Mail 2012

• vah
  • Udforsker
  • 43 kommentarer
Hej, jeg prøver lige igen.

Som jeg skrev forleden, når jeg har slettet mine mails i Windows Live Mail 2012 på min bærbare med Windows 8,1, dukker de op igen i indbakke, og skal så slettes, enkeltvis , igen, smadderirriterende.

Er der hjælp at hente ? Mailprogrammet er oprettet via TDC for længe siden.

m.v.h. vah

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Vah.

Prøv evt. at læse lidt i denne tekst: http://msgroups.net/windows.live.mail.desktop/deleted-emails-back-in-inbox/24018

Venlig Hilsen

Brian

Hej,

Problemet er der stadig. Jeg gjorde som Magnus skrev i linket at fjrne markering under Levering"Gem en kopi af meddelelser på serveren", men det har ikke ændret noget.

venligst vah

Har du andre enheder?
Hvis ja - skal de enheder heller ikke gemme meddelelser efter hentning.
Svaret er nej. De meddelelser jeg vil gemme lægger jeg over i kladde.

Jeg har prøvet begge muligheder,som jeg fik tilsendt, men meddelelserne skal stadig slettes 2 gange.

Men samme mailadresse på min gamle bærbare med Vista og Windows Mail er der ingen problemer,det er kun på min nye bærbaree med Windows Live Mail 2012, at problemet er.

m.v.h. vah

Det kan være jeg misforstår dig, men jeg forstår det således at du har en maskine med styresystem windows 10 og du har en anden maskine med Vindows Vistea.  

Hvis det er rigtig forstået har du to maskiner = 2 enheder. 

I progrannet Windows Live mail skal du i egenkaber din mailkonto, på windows Vista gå ind og fra vælge at programmet gemmer meddelelser efter hentning.

I progrannet Windows Live mail 2012 skal du i egenkaber din mailkonto, på windows 10 gå ind og fra vælge at programmet gemmer meddelelser efter hentning.  

Har du også en smartphone?  for så skal du også kontrollere indstillingerne dér.  

(Som du skriver det i dit sidste indlæg, kunne det tyde på at det er på din vista-maskine du skal tjekke indstillingerne. )

På min nye bærbare,som kører med Windows 8,1 og Windows Live Mail 2012, det er der jeg har problemet med at skulle slette mails 2 gange, og jeg har prøvet de 2 muligheder som Magnus angav i Konti og Egenskaber ang.levering, men jeg skal stadig slette 2 gange.

På min gamle bærbare kører jeg med Windows Vista og samme mailadresse, på Windows Mail,men der skal jeg, som normalt,kun slette 1 gang, hvorfor denne forskel ??

m.v.h. vah

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P