Svar

Windows 8,1

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

Jeg har benyttet mig af den gratis opgradering af Windows 8 til Windoes 8,1.

Når jeg er inde i kontrolpanel står der på update siden:

Føj funktioner til din Windows 8,1, men når jeg går videre bliver jeg spurgt om

en produktnøgle; om jeg har en, eller om jeg vil købe en?

Jeg har kun den produktnøgle som jeg fik da jeg købte office 2013,,for Windows 8

var jo preinstalleret påcomputeren. Hvor finder jeg den produktnøgle,hvis den findes,

eller er disse nye funktioner noget der skal tilkøbes.

Der står intet om hvad det er for funktioner.

m.v.h. vah

icon

Bedste svar af vah 3 november 2013, 19:42

Tak for svaret,

Mon der findes en oversigt over hvad de forskellige funktioner og apps koster ?

Jeg vil prøve at kigge i Windows Store.

m.v.h. vah

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Produktnøglen står på en label et eller andet sted på computeren.

Hej.

Det, der kan tilføjes via den nævnte funktion på kontrolpanelet er udvidelser til Windows 8.1, som f.eks. Windows Media Center. Disse tilføjelser er i modsætning til Windows 7 ikke gratis, og derfor bliver man spurgt om man vil købe en nøgle eller om man allerede har én (d.v.s. allerede har købt en til udvidelse), til den ønskede udvidelse.

Det er ret enkelt at købe, man betaler med betalingskort (f.eks. Dankort), og udvidelsen kan sandsynligvis hentes straks når de indtastede kortoplysninger er godkendt, d.v.s. inden beløbet er hævet på bankkontoen. Samtidig får man en nøgle tilsendt, som kan bruges hvis man vil vente med at installere udvidelsen eller får brug for at geninstallere den.

Hvis det drejer sig om apps (f.eks. spil), findes disse ved at vælge "Store" på startsiden. Der er både gratis apps og apps, der skal betales for.

Man skal have en Microsoft-konto, men sådan en er formentlig allerede oprettet, f.eks. i forbindelse med opdatering af Windows 8 til Windows 8.1.

Tak for svaret,

Mon der findes en oversigt over hvad de forskellige funktioner og apps koster ?

Jeg vil prøve at kigge i Windows Store.

m.v.h. vah

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)