Svar

windows 8 - my photo stream

• Guide
  • 26 kommentarer
Nogen der kan fortælle hvordan jeg kommer ind til My Photo Stream i Windows 8 ?

Spørger fordi jeg skal ind og ha' slettet Attibutes.

Mine billeder fra min Iphone og Ipad kommer IKKE over på min PC.

Har talt med Apple, men det hjalp ingenting.

icon

Bedste svar af muddi 27 november 2014, 10:23

Nu har jeg så endelig fået dette til at virke (ved en tilfældighed)

I går kom der en ny opdatering på min Ipad, med de sidste rettelse fra Apple. Dem installerede jeg, men det gav ingen forskel.

Har de sidste dage prøve at "lege lidt" Har slået ICloud fra, og derefter slået den til igen.

Og hovsa, ny bli'r mine billeder overført til min PC.

Helt ærligt, det kan jo ikke passe at dette er måden at gøre det på, men det gør jeg så nu.

Muddi

Se original

3 Kommentarer

Hej Muddi

Hvis inger her kan hjælpe så kunne du prøve her:

http://www.iphonecafe.dk/fotostream/

Der er også et forum specielt til iPhone.Glad humørikon 

Edith: ved ikke om det er det, du har prøvet. 

Hej Maja. Dejligt at høre fra dig igen Glad humørikon

Min tlf. og Windows er sat op som det du henviser til. Dog har jeg ikke på min tlf. Resume fotos.

Det er en Iphone 4, men det har ingen betydning (går jeg ud fra).

Før den sidste opdatering fra Apple, havde jeg ingen problemer med at få mine billeder overført fra Iphone til Ipad og videre til min Pc (Windows 8)

Har haft fat i Apple, og havde en i røret i 1½ time, men uden at det hjalp noget.

Har i dag prøvet at slette Icloud og geninstallere den, og wupti kom de billeder jeg havde taget i går, over på min CP - underligt.

De billeder jeg har taget i dag, er så ikke kommet videre fra min Iphone - heller ikke over på min Ipad

Muddi

Nu har jeg så endelig fået dette til at virke (ved en tilfældighed)

I går kom der en ny opdatering på min Ipad, med de sidste rettelse fra Apple. Dem installerede jeg, men det gav ingen forskel.

Har de sidste dage prøve at "lege lidt" Har slået ICloud fra, og derefter slået den til igen.

Og hovsa, ny bli'r mine billeder overført til min PC.

Helt ærligt, det kan jo ikke passe at dette er måden at gøre det på, men det gør jeg så nu.

Muddi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P